KolodkoArt

 Nem tudom, ismeritek-e Kolodko Mihály alkotásait. Ő egy ukrán szobrászművész, 2017 óta már hazánkban él. Nálunk a pici köztéri szobraival lett híres, amik elsősorban Budapesten, de már számos vidéki városban is megtalálhatóak. Én nagyon szeretem ezeket a szobrocskákat, és szeretem őket levadászni. Mert mivel picik, némelyiket jócskán kell keresgélni. (És sajnos néhányat el is loptak már. :( )

Július végén a barátnőmmel felruccantunk Pestre, egyik cél a Kolodko szobrok megkeresése volt. Jóóó nagyot sétáltunk a budai Duna-parton, nap végére meglett a 20 000 lépés 👍, végig fotóztunk mindent is. A múlt héten pedig egyedül voltam Pesten, amikor is a másik oldalt "rohantam" végig néhány újabb szobrocskáért. Gyarapodik a gyűjtemény, már 20 fölött járok. :) 

Mutatok néhány kedvencet! 


Főkukac

Az oroszok már a spájzban vannak

Liberty - Ferenc Jóska
(Azokat a lakatokat máshova is tehetnék. )

Usánka visszatér

Közöttünk

Skála Kópé

Búvár és a kulcs

Ez a kép 2 éve készült Veszprémben LeoNórával, 
A kislány és az oroszlán, merthogy itt is van 3 Kolodko.

Herzl Tivadar
és az utazó hátizsákom :) 

Mr.Bean mackója
 

Gombóc Artúr Tihanyban

A legújabb szobrocska Yoda mestert ábrázolja és a 4-es metró egyik állomásán található. A múlt héten került ki. Majd egyszer ő is meglesz. :) 

További szép napokat! 
Tipitá - Erika




























Megjegyzések

  1. De jó, hogy megkerested a szobrocskákat! Én csak Veszprémben és Tihanyban láttam őket. Alaposan megnézegettem a képeidet. Yoda mester megtalálásához szerencsét kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot kívánok szeretettel!

    VálaszTörlés
  3. Mekk Elek a Széll Kálmán téren - a kedvencem!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése