Csengetett, Mylord?

Ősszel, amikor Londonban jártunk, egyik úticélunk volt a Csengetett, Mylord? ház felkeresése volt. Mert ezt a sorozatot nemcsak Tina kedveli, aki órákig tud idézni a sorozatból, hanem mi is. Napsi és én biztos. :)



Íme a ház és itt vagyunk mi is előtte. Itt csak a külső forgatások készültek. Magánház különben és az ott lakók nem is nagyon tudják, miért fontos ez az épület sok embernek. :) Angliában nem lett olyan népszerű ez a sorozat, mint pl. nálunk. Itthon van egy nagy rajongói csoport, akik mindenféle programokat szerveznek, pl, hogy találkoznak a még élő szereplőkkel. :)


A második képet küldtem el a Mixed Media Mulatság fotócserés játékára. Aztán Bea visszaírt, hogy nem tudnék jobb képet küldeni, mert nem lehet jól nyomtatni. küldtem egy teljesen más fotót, mert ebből nem volt jobb. 
Ezért nagy volt a meglepetés, amikor megláttam a nekem készített oldalt. Szenzációs! Óriási!!! Gyorsan lefotóztam és elküldtem a csajoknak, mindenkinek nagyon tetszett! 
Azt, hogy ki készítette természetesen nem tudtam és nem is jöttem rá, csak a játék eredményhirdetésekor. DE először az oldal::


Részletek:



Szóval nekem nagyon-nagyon tetszik, imádom minden részletét. Rengeteg látnivaló van rajta, gyöngy és csipke, monokli és minden más jóság.

A készítője pedig Szántó-Brezanóczy Szandra, aki jelen pillanatban egy gyönyörű kismama, májusban születik következő gyermeke :) , és akinek nagyon hálás vagyok, hogy ezt a gyönyörűséget elkészítette nekem. 

Szép hetet!
Tipitá
:)

Megjegyzések

  1. Hát ez félresikerült! :D
    A Csengetett MyLord háza ugyanis nem a 22-es szám, hanem a 15-ös.
    Kellene egy kicsit angolul tudni és az ANGOL wikipédián utánajárni a helyes címnek! Na majd máskor, ha Londonban jártok! :D :D :D
    The exterior of the Meldrum house is rarely seen, although the pilot featured exterior shots of an actual building, most probably No. 15, Holland Villas Road, London W14

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése