Tina tavaszi mini alkotótábora

 Már ilyen is volt!!! Mert nem elégszünk meg a nyári alkotótáborral. Ősszel is volt, de arra sajnos nem tudtam elmenni. Szenvedtem is rendesen. 

Ez a tavaszi hétvége még húsvét előtt volt, Zsámbékon. A vendégház kellemes volt, az alkotó tér is megfelelő, ha nincs olyan hideg, mint amilyet kifogtunk. Útinaplós hétvége volt, amit én nagyon szeretek, csak nem gyakorlom. Mindig elhatározom, aztán elmarad. Ezért szenvedtem is, nem kicsit. :) 

Nagyon jó volt találkozni a táboros lányokkal, csevegni, sétálni a jó időben, sütizni, rajzolni, alkotni. 

A Zsámbéki Vendégház kedves részletei



A csodálatos templomrom. 
Lenyűgöző!!
Állítólag helyre akarják állítani, ami szerintem 
egyáltalán nem jó ötlet. Ez így szép! Szerintem.





A hátizsákom természetesen velem tartott.

Jó volt újra "terepen" naplózni.

Ha Zsámbékon jártok, a lámpamúzeumba 
feltétlenül menjetek el. Gyönyörű darabok vannak.



Ez a forma!!!!

A délutáni alkotáson az útinaplózást ötvöztük a
művésznaplóval. Ez sikeredett. De még nincs is kész.

Tina szereti a forgatási helyszíneket,
mi is. Tinnye pedig a közelben van, kihagyhatatlan.


Ja, természetesen vitten most is kuglófot 
és fehércsokis eperdzsemet. 
Alapfelszerelés, ha alkotó táborba megyek. :) 

Szép hetet! 
Tipitá - Erika








Megjegyzések

  1. De jó, hogy alkotótáborban voltál! Tudom, hogy szereted őket.
    Zsámbékon mi is voltunk, de a lámpamúzeum kimaradt. Köszönöm, hogy ötletet adtál, ha valaha még ott járunk, elmegyünk még oda is. A templom úgy jó, ahogy van. Romként szoktuk meg, úgy szép. Szerintem sem lesz jó, ha felújítják.
    Sok szép alkotást kívánok neked, és szép következő hetet is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése