Egy év képekben - 2023.

 Tavaly is volt egy ilyen összeállítás. Amíg válogatom, keresgélem a képeket, áttekintem én is, mi is történt velem, velünk az év során. 

Jöjjön most a 2023-as év. 

Január 
Koncert a Zeneakadémián.
Még sosem jártam itt előtte. Az épület lenyűgöző.
A koncert nagyszerű volt, jobb évkezdet nem is lehetett volna.
(Jövőhéten vasárnap is megyünk. 
A Budafoki Dohnányi Zenekar Megérthető zene sorozatából hallgatunk meg
egyet. A Pisztráng ötös lesz műsoron, előtte Hollerung Gábor tart ismertetőt. )

Február
Tinánál voltam alkotni. 
Arany minták - Klimt nyomában

Március
Újra beindult a fazekasszakkör és én végre 
elkezdtem korongozni.

Alkotós ws nálunk.

Április
Budapesti hétvége J-vel.

Az egyik terv az volt, hogy Kolodko szobrokat keresünk. 
Az eső kicsit közbeszólt, de azért így is levadásztam egy párat.
Ez a Néprajzi Múzeum előtt, a valamikori Csizma téren van.

A Néprajzi Múzeum csodálatos gyűjteménye. 
Órákat töltöttem el a múzeumban. Nagyon tetszik. Az új épület, 
a kiállítások, a hangulata, minden.


Május
Három év kihagyás után újra Énekel Az Ország.
Már nagyon- nagyon hiányzott.

Tatán volt az ÉAO tábor.

Spontán gyógynövénytúra a Hutákban.
Galagonya virágárt mentünk, de még nem virágzott.
De volt finom forrásvíz.

A hátizsákom a MÜPA öltözőjében. :)

ÉAO koncert előtt a MÜPA nagyterme.

Újabb gyógynövénytúra. Volt galagonya, kamilla
és egy kosbor mezőt is felfedeztem. 
Gyönyörűek voltak.

Június
Életmódtábor-Bodaszőlő

Így csinálom én ws.

Alkotás a Verandán

Az év egyik legfontosabb programja:
Tina Alkotótábora.
Új helyszínen, Badacsonyban.

A nyár fontos kelléke. :)

Alkotótársaimnak ecsettartókat 
készítettem. Használták is! :)

Készül az egyik kedvenc.

Megismerhettük Bősze Ádámot.

Ezt a csodálatos porcelán tartókát a Káptalantóti piacon
találtam. 150 Ft-ot fizettem érte. Igazi kincs! 

A Balaton mindig csodás

Folyt. köv. 
Tipitá - Erika


Megjegyzések