Egy év képekben 2023. 2. rész

  

Július
Életmód Völgykatlan Szögliget. Évek óta, mert nagyon szeretem.
És mert jó ilyenkor táboros társaimmal együtt lenni.
Gyógynövény gyűjtés

Harmatos fűben járás

Virágmandala


Teaszertartás- féle Luczai Gabival

Háromszor népesült be az udvarunk gyerekekkel.
Minden alkalom csodálatos volt.
Virágoskert tábor 1.

Virágoskert tábor 2.

Augusztus
Uzsonna a kertben.
J. készítette

Virágoskert tábor 3.


Szeptember
Az idei ősz a vörösboros szilvás pitékről szólt :)

Házi ételízesítő készítése, egyik kedvenc munkánk.

Tájkép albumkészítéssel töltött éjszaka után

Csoporttalálkozó Hajdúszoboszlón

Hévízen töltöttünk egy hosszú hétvégét J-vel. 
Körbejártuk a környéket.

Tihanyi Illatok Háza.
Csodahely!!! 

November
Halloween party

Alkotás Tina műhelyében

Karácsonyi ajándékok
Tina Rajztanodája VIP karácsonyi klub

Képeslapkészítő ws.

Csudaságos rénszarvasos kiszúrót 
vettem karácsonyra.

Egy újabb BÁ előadás

Gömörszőlősön Ági boszorkánykonyhájában.

A karácsonyfadíszeim mindig elvarázsolnak

Sóstó december 29-én

Szilveszter

Szilveszterkor nem voltunk itthon, ezért elsején bontottam ki az emléküvegemet. 125 cédula volt benne. Elég mozgalmas évem, évünk volt. J-vel kétszer utaztunk, egyszer Budapestre egyszer pedig Hévízre. Én még voltam Badacsonyban, Szögligeten, Bodaszőlősön, Hajdúszoboszlón, Budapesten többször is. 2 életmód, 1 alkotós és 3 saját táborom volt. Én már csak egy ilyen táborozós maradok. :)))) 
Végigjártam a Néprajzi Múzeum kiállításait, az Egry József Múzeumot (a helyi művészeti iskolások kiállítása fantasztikus volt) és a Tihanyi Illatok Házát, ahol rengeteg jó ötletet is gyűjtöttem a terveimhez. Megtaláltam 9 Kolodko szobrot, újra van színházbérletem és újra járok könyvtárba is. 14 könyvet olvastam, amin 4259 oldal. Egyáltalán nem sok, de a 2 tankönyvem a 650 oldalával valamit javít a statisztikán. Három év kihagyás után ismét énekeltünk a Müpában az ÉAO koncertjén. Megszámlálhatatlan sokszor kávéztam ismerősökkel, barátnőkkel. Voltak kudarcok, rossz napok, szomorúságok és veszteségek. Rengeteg alkotás, mindenféle, Tinánál, táborban, a lányokkal stb., stb. A pedig kert szépül, bővül.

Összességében, jó év volt 2023.

Szép hetet kívánok! 
Tipitá - Erika




Megjegyzések

  1. Többször elolvastam mind a két visszatekintésedet az évre. Nagyon mozgalmas volt, sok szép helyen jártál, és jártatok J-vel együtt is. Hasznosak voltak a táborok, sokat tanultál, alkottál, és sok jó emberrel voltál együtt bizonyára. Nézegettem a képeket is, mindegyik tetszik. Gondoltam kiválasztok párat, amelyek legjobban tetszenek, de mind tetszik, mindegyik más miatt.
    Könyvtárba én is járok, olvashattad a blogomban. Holnap el kellene mennem oda, mert hamarosan lejár mindnek a határideje, és el is olvastam őket már. Meglátom, hogyan osztom be holnap az időmet, lesz-e rá időm.
    Nem tudtam korábban írni megint, de újra itthon vagyok, és behozom most a lemaradásomat. Minden jót kívánok neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszenek a képek! :) Olyan jó, amikor írsz!

      Törlés

Megjegyzés küldése