100 nap

 2021-ben készült az első 100 napos projekt. Azóta pedig minden évben. Mert szeretem a kihívásokat és az art journalt is. 

A 100 napos kihívás lényege, hogy 100 napon keresztül minden nap alkossunk valamit. Van egy art journal csoportunk, ott vetődött fel először ez a kihívás, ezért mi albumot készítünk. 

Mindig nagyon jó móka és tényleg kihívás a 100 nap. Először is, azért elég hosszú idő. Nincs téma megkötés, ami van amikor jó, de van, amikor nem. De nagyon sokat tanulunk egymástól. A 5-6-7-en alkotunk folyamatosan, töltjük fel a képeket, ami nagyon inspiráló. Ami tetszik, azokat "másoljuk", kipróbáljuk. És persze, azért ezek olyan oldalak, amik negyed, félóra alatt elkészülnek. mert annyi idő, talán minden nap van. Vagy ha nincs, másnap könnyű bepótolni. 

A hónap elején én el is kezdtem, mert most bőven van időm. Kiszámoltam, a 100. nap április 18-án lesz. 

Korábban már alkottam könyvbe, régi asztali naptárba, bolti art journalba, saját készítésű naplóba. Most újra egy könyvet vettem elő, amit még ősszel találtam az ingyen elvihető könyvek között a könyvtárban. Hanglemezek kézikönyve a címe. Fogalmam sincs, hogy hányan olvashatták ezt a művet, szerintem nem sokan. Az alakja nagyon szimpatikus volt más az első percben, de a 100 nap szerintem nem fog beleférni. Bár majd meglátjuk. 

Nem fogom az összes 100 oldalt ide feltölteni, de most megmutatom az elsőket, aztán majd lehet, máskor is. :) 











A betűknek nincs jelentősége, védjegyem lett, hogy minden oldalra teszek
egy betű matricát. (Van sok maradék, azokat használom el. :) ) 

Szép hetet! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Direkt azoknak találták ki ezt a projektet, akik szereteik a kihívásokat. Te is köztük vagy. Alaposan megnéztem a feltett alkotásaidat, és várom a következőket is. Tudom, hogy nem lesz fenn mind, de örülni fogok azoknak, amelyeket elhozol ide is.Tetszenek ezek is, és tudom, hogy a többiek is tetszeni fognak.
    Az az utolsó három macis különösen belopta magát a szívembe. Igen, igaz! Együtt jobb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Többnyire nekem is. Van, amelyik rögtön kedvenc lesz, van, amelyik csak elmegy kategória. És persze mindegyik az adott lelkiállapotomat is tükrözi, így vagy úgy. Egy idő után mind kedvenc lesz. Szeretem lapozgatni a régi naplóimat.

      Törlés

Megjegyzés küldése