December napjai - 27. nap

 Ma délután kisütött a nap, így tettem egy sétát a kertben. Kertszemle. Olyan jó idő volt, hogy még dolgozni is kedvem lett volna. Azt azért nem tettem, mert csak tél van, de fotókat készítettem.


Nekem ilyenkor is szép. :) 
Pedig sok mindent nem tudtam megcsinálni ősszel, amit szerettem volna.
Ez a kert eleje, ezeket a fákat mind mi ültettük. Akác, dió, itt keltek ki,
az udvaron, kertben, aztán átültettük. Nyáron itt olyan 
jó hűvös van, még a kánikulában is. 
Már sok fa van lejjebb is, de azoknak még kell pár év, hogy 
látványosak is legyenek.

Ennek a gyomnak nem tudom a nevét, de van belőle sok,
irtom is. Így viszont nagyon szép.

Tavaly ősszel ültetett levenduláim. 

Balra az új gyógynövényágyások. Ősszel ültettem.
Bár annyira nem látszik, inkább a kert nagysága. 

Ő az aranyvessző. Tavaly jelent meg a kertben és tényleg 
nagyon terjed. Azért marad, mert szép, a méhek szeretik és még 
gyógynövény is. Csak kordában kell tartani.

Madárbirs

Pötyi

Nyafi - akik mindig megjelennek, ha lemegyek a kertbe. 
Figyelik, hogy mit csinálok, Nyafi oda is jön hozzám, ilyenkor 
meg is tudom simogatni. Aztán, amikor elindulok fel, ők lesznek a 
felvezetőim. Ha megállok, valamiért, ők is. Teszteltem már őket többször, 
haláliak. :) 


Folyt. köv.
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Szép nagy kert, gondolom van vele munka, de megéri. Gyógynövényekkel is foglalkozol, mindig is úgy gondoltam, hogy sokoldalú vagy. :) Sok levendulád van, nagyon szeretem az illatát, van a lakásban szárított is, és párnácskám is van.
    Cicusaidon jót mosolyogtam. Megállnak, ha te is megállsz, és ők a felvezetőid, ha mész. Szinte látlak benneteket. Megnézegettem a képeket róluk, aranyosak.
    Tegnap itt is jó idő volt. Nekem kicsit túlságosan is. Ma 1 fok van reggel és köd, sötét. Ez a nekem való ebben az időben, nem szeretem a decemberi meleget.
    Szép napot kívánok, és várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is meleg van. Ami persze pillanatnyilag jó, de aztán mindig eszembe jut, hogy ez nem normális. Minuszoknak kellene lenni, hiszen december van. A növények teljesen összezavarodnak.
      A macskáim nagy egyéniségek. Szeretem őket figyelni. Meg szeretném őket néha ölbe venni és simogatni. Na ezt nem lehet egyikkel sem. Pötyinek csak akkor simogathatom meg a fejét, amikor enni adok neki. Nyafit pedig csak akkor, ha a kertben a kezem alá bújik.

      Törlés

Megjegyzés küldése