December napjai - 24. nap, advent 4. vasárnapja, szenteste

 Ma a főzés napja volt. Igazából a holnapi ebédet készítettük el. J. unokatestvérét várjuk ebédre. Már hagyomány, pár éve együtt töltjük karácsony első napját. Éppen túl voltam a hagyma pucolásán, amikor csengettek. Megérkezett a holnapi vendégünk. :))))))))))))))) Eltévesztette a napot. :) Nem baj. Kávéztunk egyet, beszélgettünk, én közben mindent is csináltam. Estére el is készültünk. Holnap már csak melegíteni kell az ebédet. :) 

Nagyüzem. Vacsorára halászlé és töltött káposzta, 
mindkettő a fagyasztóból :), holnapra legényfogó leves 
és marhapörkölt gnocchival. Marhapörköltet még nem csináltam, 
de szerintem jól sikerült. 

Beiglit nem sütöttem, mert nem tudok, de fonott kalácsot igen. 
Kovászos! Nagggyon finom lett, tegnap este sütöttem, 
ma már ezt reggeliztem. Nagyon szeretem.:)

Kökény gin - tonik a vacsorához. 
Egy hónapig érleltük a kökényt a ginben. Kb. 2 éve 
akarunk csinálni, aztán mindig halasztódott. 
Az idén pedig alig tudtunk kökényt szerezni, mert sehol sem volt.
Aztán J. egyik munkatársa talált egy marokkal. 
Finom lett! :)

Ezt hozta a Jézuska! :) 
Nagyon örülök neki!


Boldog, szép karácsonyt kívánok szeretettel mindenkinek! 
Legyen ez az ünnep olyan, amilyennek elképzeltétek! 

Folyt. köv! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések