December napjai - 20. nap

 Ma J. szabadságon volt, hazamentünk Gyarmatra. A temetőben végigjártuk a sírokat, aztán megejtettünk egy nagy bevásárlást, ittunk egy kávét a kedvenc helyünkön és hazajöttünk. 

Reggel, amikor elindultunk jó nagy köd volt Halászban. Aztán útközben, kb. félúton, kitisztult az idő, sőt kisütött a nap és egész nap napsütésben voltunk. Hazafelé jövet, egyszer csak elsötétedett és ismét belementünk a ködbe. Nagyon furcsa volt. És kiderült, hogy itthon egész nap ilyen idő volt. 


Kerek évforduló van az idén.


Bangi Büfé
Itt szoktunk kávézni, ha hazajövünk. 
Finom a kávé és nagyon hangulatos a hely.
Sok apró, nézegetnivaló részlet van.


Egy kedves ismerősöm, akivel nyaranta az 
életmódtáborban szoktam találkozni, tavaly elkezdett
szappanokat és kencéket készíteni. A szappanait már 
használom, mert nyáron hozott, amikor újra találkoztunk.
Most ismét készített, meg krémeket, szérumokat, virágvizet.
És olyan aranyos volt, hogy postázott nekem. 
Ma kaptam meg. Hmmm... csodálatos dolgok, rengeteg
nagyszerű bőrbarát, természetes anyagból. 
Egy időre bőségesen el vagyok látva természetes kozmetikumokkal.


A változatosság kedvéért este ismét sütöttem :)
Mivel J. névnapja karácsony után van, ilyenkor szokott a
munkahelyére sütit vinni. Mert karácsony másnapján nem igazán
lenne kedven sütni, meg karácsonykor amúgy is mindenki eszik mindenféle 
finomat. Bár a kollégáinak bármikor süthetek, néha szoktam, 
mindent elpusztítanak rövid idő alatt. :) 
Szóval ma vörösboros szilvás pite és egy fügés süti készült.
Majd reggel lefotózom és holnap megmutatom.

Folyt. köv!
Tipitá - Erika




Megjegyzések

  1. Milyen érdekes! Tegnap Veszprémben voltunk, és mi is belementünk egy sötét ködbe. - 1 fok volt. Utána kijöttünk belőle, és + 10 fok lett. Visszafelé megismétlődött az egész. Újra ködbe kerültünk, és lement a hőmérséklet. Nagyon sűrű volt a köd, alig láttunk.
    Milyen szerencsések J. kollégái, hogy sütöttél nekik. Karácsony előtt még jobban újdonság a süti, karácsony után már mindenki telítődik.
    Szép a kávézós helyetek. Nekünk is vannak kedvenc helyeink, tegnap Farkasgyepün ittunk, ahová Veszprémbe menet meg szoktnk állni. Finom a kávéjuk. Van nekik szép cserépkályhájuk, jó melegre fel volt már fűtve mire odaértünk. Tapogattam, simogattam, melegítettem a kezemet.
    Erika, ma elutazom, nem tudom, hogy tudok neked írni a napokban, de olvasni foglak mindig. Kívánok neked áldott, szép karácsonyt! Nagyon jó, hogy írtad ezeket a bejegyzéseket, megszépítetted velük a napjaimat. Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a ködös téma tényleg érdekes.
      Arról a cserépkályháról szerintem már tettél fel egyszer képet. És még az is eszembe jutott, hogy én voltam egyszer Farkasgyepűn. Amikor még tanítottam volt egy bakonyi vándortáborunk. Az egyik szállásunk Farkasgyepűn volt. Igazából nem sok mindenre emlékszem, de a nevére, igen.
      A férfi és a női kollégái is nagyon sütisek. Délre már el is fogyott. :) Amúgy tényleg szerencsések, mert időnként sütök nekik csak úgy is. :)
      Köszönöm, hogy olvasol, figyelemmel kíséred a mindennapjaimat. Boldog, szép karácsonyt kívánok és boldog névnapot is! :) Ha hazajöttél majd újra beszélgetünk! Érezd agyon jól magad! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése