Rózsák

  Az eredeti tervem a nagy kerttel az volt, hogy az egyik oldalon csak levendula lesz, a másikon pedig mindenféle virág, többnyire rózsák. (Több, mint 600 tő levendulát ültettem 3 év alatt, nem érnek végig a kerten a sorok, de nem is fognak. :) Ennyi elegendő ) Aztán a rózsák dolgát is átértékeltem kicsit, mert ugye nem olyan olcsó egy tő rózsa. Azért vettem párat, de a nagy kertnek, ez meg sem kottyant. Aztán két évvel ezelőtt az egyik ismerősöm kiszedette a gyönyörű rózsatöveit, hatalmasok voltak, géppel kellett kiszedni, és nekem adta. Kaptam egy kis teherautónyi rózsát. Mekkora szerencse!! Nem kis meló volt lemetszeni a szárakat, lehordani a kertbe a töveket, vizet és elültetni. És mindezt nyár közepén, amikor egyáltalán nem aktuális a történet, de ekkor szedték ki a rózsákat. Azért jó munkát végeztem, mert a több, mint 30 tőből 25 befogant. És élnek! :) És az idén már egyre szebbek és virágoznak. Már készítettem rózsaszirom zselét is!! 










Szép napokat! 
Tipitá - Erika



Megjegyzések