Képeslapok

Régóta készítek képeslapokat. Amióta szkreppelek. :) A scrap.hu idején képeslapot készítettünk és küldtünk egymásnak. Volt szülinapi staféta is és karácsonyi is. A scrap.hu sajnos megszűnt, de képeslapokat most is készítek. Kb. 10-et szoktam, a barátnőimnek, barátainknak, rokonoknak. De olyan még sosem fordult elő, hogy már novemberben elkészüljenek. Na jó, még most sincs kész mind, de nem az utolsó pillanatban lesznek feladva és nem az ünnepek után fogják megkapni, az tuti. 
Az oka mindennek pedig az, hogy szombaton képeslapot fogunk készíteni egy workshopon az én irányításommal!!! 
Az úgy volt, hogy van egy nagyszerű kézműves bolt Nyíregyházán, a Bíborka. Sokat járok oda. :) Amikor évekkel ezelőtt megnyitottak és felfedeztem őket, örömmel tapasztaltam, hogy rengeteg scrap hozzávalót lehet kapni. Ami kisebb csoda volt számomra, mert előtte semmi nem volt ezen a környéken. És én már akkor gondoltam arra, hogy milyen jó lenne ott scrap-klubot tartani. Aztán a Bíborka elköltözött egy másik helyre, ami sokkal nagyobb és van egy remek alkotós része is, ahol már én is voltam kétszer alkotni. Legutóbb beszélgettem Veronikával, a tulajdonossal. Azt mondta, hogy  szeretne egy scrap-klubot és szeretné, ha én vezetném. :) :)   Hát ez lesz szombaton. Az első alkalom, amit remélem, majd jó sok követ. Nagyon-nagyon boldog vagyok! 
Szombaton karácsonyi képeslapot fogunk készíteni egy csodás papírkészletből. Amikor megláttam, a cica rögtön elvarázsolt. :) 


Ezt


és ezt fogjuk készíteni. A többi csak inspiráció lesz.





Lesznek karácsonyfa díszek is.

A nagy csillogást lehetetlen normálisan fotózni.

A mintadarabokat kb.kéthete készítettem, de a lendület azóta is tart.


Ez a három egy alapítványé lesz, akik jótékonysági vásáron értékesítik.


Ezek pedig már sajátok, pontosabban majd postázom őket.


Aktuális kedvenc. 
Még készül néhány. Majd mutatom azokat is. 


Szép hetet! 
Tipitá - Erika




Megjegyzések

  1. Örülük, hogy te vezeted a scrap-klubot, biztosan sok élményt fog adni neked és a többieknek is. Nekem a 3. és az 5. kép tetszik a legjobban, amelyeken a kis házak vannak, de természetesen a többi képeslap is szép.
    Örülhetnek azok, akik megkapják.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése