Toscana

 Még az ötvenedik szülinapomra kértem Toscanát. (Már régen volt. :( ) Aztán tavaly szembejött egy olyan út, ami nagyon megmozgatta a fantáziámat. De, akkor készültem Balira és nem is nagyon mertem mondani. Ez egy scrapbookozással összekötött út volt. Napközben városnézés, kirándulás, este pedig alkotás. Ahh... Aztán rámírt a scrap-barátnőm, hogy nem megyünk? Ő most lest ötven és ezt kapná ajándékba. :)))))) Na, ekkor említettem meg először itthon. És az én drága Férjem azt mondta, hogy menjünk. 💓 Aztán úgy alakultak a dolgok, hogy férjekkel együtt jelentkeztünk. :) 

A covid miatt természetesen nem tudtunk menni, sőt volt egy áprilisi időpontunk is, amit sziténtén elvitt a covid. Ezért nagy volt az izgulás, hogy ez az harmadik időpont már tényleg jó legyen. 

Egy hete jöttünk haza a napsütötte Toscanából. És még mindig ott vagyunk lélekben. Gyönyörű szállásunk volt, rengeteg szépséget láttunk, jókat ettünk, ittunk, sokat alkottunk, nevettünk, beszélgettünk...

Mutatok képeket. 

A szállásunk





Lucca falai előtt

Lucca. Nagyon megszerettük ezt a várost.
 Kétszer voltunk, de még kb. csak a felét láttuk. 




Természetesen bementünk. És természetesen vásároltam is. 
Egy Da Vinci ecsetet. 


A torony tényleg ferde.




Ez ismét Lucca. A zászlódobálók felvonulása. 
Éppen ott ebédeltünk, mellettünk mentek el. Hű de jó volt.

Az elmaradhatatlan aperol.

Volt kis tengerpart is. Ha már arra jártunk.




Reggeli útközben. 
Hát ezt így meg tudnám szokni. 
Én nem szerettem a kapucsínót (így magyarul leírva a legjobb.),
de kint isteni finomakat ittam. 
Meg eszpresszót, amit szintén nem szoktam. 


Voltarre



Állítólag a világ legjobb fagyija. 
Isteni volt. 
Ilyen sor áll a bolt előtt. De hamar elfogy, mert 4-5 kiszolgáló van.
Ez San Gimignanoban volt.

Alabástrom műhely Voltarréban

A távcső utazásaink elengedhetetlen kelléke.



Bizonyíték, hogy alkottunk is. :)

Ez az art journal naplómba készült. 
Készült még két album is, ami kb.80%-os készenlétben van. 
Még a fotók hiányoznak. 
No, ez a két album nagy teljesítmény volt tőlem, mert ilyeneket abszolút nem szoktam készíteni.

Jó kis alkotós szoba. 😁
Egyszer délelőtti alkotás is volt, akkor készült a kép.

 
A teljes csapat.

Toscanába még vissza kell menni. 
Nagyon szerethető. 

Szép napokat! 
Tipitá-Erika






Megjegyzések

Megjegyzés küldése