Kovászos

Még februárban jelentkeztem egy kovászos kenyér-sütő workshopra, ami aztán a vírus miatt már nem jött létre. Április végén, amikor már mindenki kovászos kenyeret sütött:), elhatároztam, hogy elkezdem tanulmányozni a dolgot és belevágok. És ekkor írt Kincses Kamra Detti egy üzenetet, hogy online tartják a kenyérsütő ws-t, és érdekel-e. Jóhogy! Minden infót megkapok szakembertől, kérdezhetek, ha elakadtam stb. Kaptunk még 2 gyönyörű kenyeret, egy rozsosat és egy 100%-os teljeskiörlésű rozsost, 4 kg lisztet, egy sütőformát, 104 éves kovászt!!!, házisajtot, házi krémtúrót. Hmmm... nagyon finom volt minden.
Izgatottan vártam a szombat délelőttöt. Ilyen online bejelentkezős dolgot még nem nagyon csináltam. Főleg nem úgy, hogy közben még dagasztani is fogok. :)
Mindkét kenyeret megcsináltuk, Detti mutatott minden fogást. Amíg kelt a kenyér mesélt a kovászról, a lisztekről, a kenyérsütésről.
Tartalmas délelőtt volt, nagyon sokat tanultam. És azóta kovászt érlelek, kenyeret sütök. Aki kóstolta, annak ízlik. :) És ez a lényeg! :) Két szelettel, bár kicsik, jól lehet lakni.

Munkaterület





Az elsők



Azóta már volt egy tejtermék készítő ws is. Legközelebb arról írok! 
Hosszú hétvége következik, mert Pünkösd lesz. Hosszú évek óta az első, amikor nem dolgozom. Pünkösd hétfőn rendeztük a Pünkösdi Kórustalálkozókat. Az idén már nem lesz.

Szép napokat! :) 
Tipitá-Erika



Megjegyzések