Bali

Amióta Tina kitalálta, hogy külföldre szervez útinaplós túrákat, vele tartok. Persze ez azért lehetséges, mert éppen az első út előtt lettek olyan körülmények és tartanak azóta is, amelyek lehetővé teszik, hogy én nyugodt szívvel utazgassak.
Szóval, valamikor év elején hangzott el először, hogy Bali.
Sosem gondoltam rá, vagy álmodoztam, de egyszer csak az orrom előtt volt. Aztán kiderült, hogy kik lesznek az esetleges útitársak. :) :)
Nagyon hamar döntöttünk. Nagyszerű férjem mint mindig, ebben is támogatott. Igazából különben ajándék volt nekem ez az út, amit magamtól kaptam, merthogy a 30 éves közalkalmazotti munkáért végzett jutalmamat, teljesen erre fordítottam.
Szeptember elejétől égtünk Bali-lázban. Elkezdődött a visszaszámlálás, az információk begyűjtése, ki mit visz, mit érdemes, mit kell stb., stb.

Aztán elutaztunk, megérkeztünk és én kb. kilenc napig csak tátottam a számat és gyönyörködtem, és napjában többször hálát adtam az égieknek, hogy ennek a részese lehetek. Életre szóló 9 napot töltöttem Balin, szerető, figyelmes emberek körében. Minden napunk egy csoda volt. Volt öröm, boldogság, meglepetés, félelem, düh, sírás, nevetés, elengedés, adakozás, meditáció, jóga, rajzolás, festés, finom falatok, nagyszerű beszélgetések, napfelkelte, gyönyörű virágok, fotózás, pózolás.















Tipitá

Ezt a bejegyzést 2018 novemberében írtam, aztán nem is tudom, miért nem osztottam. 
Pedig egészen jó! :) :) 
És egy hét múlva már úton leszek Bali felé. Ismét! :) :) Zsongás már most is megvan! :) 

Majd jövök! :)
Erika

Megjegyzések