MMM 2019

MMM = Mixed Media Mulatság
Másodjára voltam ezen a rendezvényen. Ami a scrapbookról szól péntek délutántól vasárnap délig. Kicsit speciálisan, mert itt mixed media alkotások születnek. Sajátossága, hogy legalább négyszer annyi cuccot pakolsz az oldalra, mint alapesetben egy scrap oldalnál. Plusz festesz, fröcskölsz, maszatolsz, stencilezel, pecsételsz vadul. És, amikor már azt hiszed, hogy készen vagy, na, akkor még egy fél óráig ragasztgatsz mindenféle kis csillogókat, bigyókákat és társait. :) :)
A minimál oldal, pontosabban a ws készítője a minimálról híres, hipp-hopp 6 óra alatt kész is lett. :)
Imádom ezt a technikát. Rengeteget tanultam. tavaly és az idén is. Az egyik pincér megkérdezte, hogy fejlődtünk-e tavaly óta. Szerintem igen. Sokkal bátrabban nyúltam a kiegészítőkért, jobban el tudtam térni a mintadaraboktól.
Szenzációs gyönyörűségek születnek egy ilyen táborban. Ugyanazt csináljuk valamennyien, mégis 28 teljesen különböző alkotás született mindenből.
Vigyázat sok fotó következik!


Titkos randevú - Szandra projektje volt. Kicsi pizzás dobozba készült. Kb. fél napomba került. Sohasem tudnék ilyet kitalálni, ez a nő, meg ontja az ilyenfajta dolgokat. :) Nagyon örülök, hogy megcsináltam. És még tetszik is. :)





                 
A fotón sajnos nem tudom teljesen visszaadni, de egy led-égősor van benne. Szenzációs! 


Könnyebb a levegőnél - Móni ws-ja a minimál. Igazából tényleg sokkal egyszerűbb az előzőnél. De a betűcsipi nagyon megizzasztott, mert nehéz volt kiszedni, többször elszakadt. Néha az volt az érzésem, hogy az egészet kivágom. De ilyet nem csinálunk. Meg hát olyan jó a fotó, ami természetesen Balin készült és Szilvi fotózta. Szóval pénteken éjszaka elkészült ez az oldal.




Dorka Átlátok rajtad ws. Az alap átlátszó fólia. Izgalmas, még nem dolgoztam ilyennel. Talán ez lett kész leggyorsabban, pedig a levélkék kivágásával elment az idő. Ez is szilvifotó. :) 




Dobozba zárt boldogság - Virág ötlete. Az egész táborban ő a főnök, mert minden tőle indul. :) Kutyanyakörves dobozba dolgoztunk. Ugye, hogy nem lehet ráismerni? nagyon színes lett, de balis szilvifotó van ebben is, így teljesen passzol a dolog. 





Ez a vasárnap délelőtti, utolsó projekt az Így kerek a világ - Mucsi Bea zsenialitását mutatja. Édesanya fotója került rá, amit most találtam a fb-on. Szerintem nagyon szép oldal lett.  




Ezt az oldalt még itthon készítettem a fényképcserés játékra. Érdekes volt, mert nem ismerem a lányt, aki a képen van, és azt sem ismertem, akinek készítettem az oldalt. Nekem tetszett és elégedett voltam vele, de az csak egy dolog. De, aki megkapta, annak is nagyon tetszett. És ez már nagy boldogság. 



Ez pedig az a gyönyörűség, amit én kaptam. A fotó Balin készült a Neka Múzeumban. Kíváncsi voltam, hogy mit lehet ebből kihozni. Hát ezt! Sikítottam, amikor megláttam. 
Szilágyi Mariann alkotása, aki gyönyörű dolgokat készít. A tavalyi táborban ismerkedtünk meg, most is nagyon sok segítséget kaptam tőle. Bár nem rá tippeltem készítőnek, ez semmit sem von le az értékéből. Nagyon kedves sorokat írt rá nekem, ami még értékesebbé teszi ezt az oldalt. 





Ilyen csodálatos, alkotós hétvégém volt. Tele jó emberekkel, régi és új ismerősökkel, nevetéssel, mélységekkel és magasságokkal.

Szép hetet nektek!
Tipitá -Erika

Megjegyzések

  1. klassz
    tetszik mind
    valami hasonlóval próbálkozok: minden hónapban az abban a hónapban lényeges eseményekről lesz egy egy "oldal" és kötetbe fűzve évvégi(karácsonyi?) ajándéknak szánom az illetőnek, akinek az eseményei az oldalakon így kerül emlékrögzítésre :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Juj de jó! Majd ha lesz publikus rész, megmutatod?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése