Scrap-Fes(z)t

Minden évben fontos program, más sok éve. Egészen pontosan ez volt a 6. alkalom, hogy Tarjánban töltöttünk egy hétvégét.
Miért szeretem? 
- mert mindenki, az elején mindenféleképpen Tipitának hív! :) (Krisztina most véletlenül Erikát mondott, teljesen meglepődtem.) 
- mert olyan emberekkel találkozom, akiket szeretek, de egész évben nem látom őket.
- sokat tanulok.
- isten a kaja.
- egész nap játszóruhában  lehet lenni :)
- ugyanolyan flúgos mindenki a hobbijával kapcsolatban, mint én. 
Régen sokan voltunk, most már kevesen, mert... ezt nagyon hosszú lenne elmesélni, de talán még jobb, bár egy-két-három-négy ember nagyon hiányzott.
- még jobban figyelünk egymásra.
- mindenki meghallgat mindenkit.
- nyomon követjük egymás életét.
- jól kipletykálunk mindenkit. :) :)
- jókat röhögünk.
- együtt borozunk.

Szóval jó volt ismét. És most nagy az elhatározás, hogy nem várunk egy évet, hanem januárban újra összejövünk. Mert mindig hőguta van, amikor ott vagyunk, ki szeretnénk próbálni egy hidegebb időt is. 
Alkotást még nem mutatok. Egy esküvői albumot fejeztem be majdnem, már csak egy oldalpár van. Majd mutatom, ha teljesen kész.




Az egymásnak készített oldalak. Fényképcserés játék.



Varrtam! Mert rávettek! Nem szeretek, de nagyon jó lett. :)))))))))))


Zalán profi módon használja a vágógépet! :)



Hivatalos borozós fotó! :)
Remélem érzékelhető, hogy még a ruhánk színe is hasonló! :) 
(Rajtam barackvirág színű volt eredetileg. )


Szép napokat! Tipitá


Megjegyzések