Váci útinaplózós szép nap

Március 24-én Vácra utaztam. Tina szokott ide szervezni csokizós, múzeumos, útinaplózós programot. :) Kiváló énidő. És ezért én képes vagyok akár fél napot is utazni. Mert megéri. Kikapcsol, feltölt. Találkozok jó emberekkel, szépeket látok, pihenek. Szeretem!
Ez az alkalom is nagyon jó volt. A Duna parton majdnem elvitt bennünket a szél, lés természetesen ott is rajzoltunk, de ezt leszámítva minden pompás volt.


Váci Csokizó! A gyülekező hely. Nagyon-nagyon jóóó! Forrócsokis kávét ittam, hmmm...
Egymás útinaplóinak megtekintése, gyönyörködés. 


Mucsi Erika képe a váci Csokizóban :)


Sajdik Ferenc Múzeum. Zseniális!! Meglepődtem, amikor egy-két ismerősöm egyáltalán nem tudta, hogy kicsoda Sajdik Ferenc. Én meg a Lúdas Matyi korszakból emlékszem rá. Meg hát Pompon, Ho-ho-ho horgász, hogy csak a legismertebbeket soroljam. Emlékeztek a bontott csirke reklámra? :) :) :)


A karikatúrák. Imádtam mindegyiket, annyi humor van bennük! Sajnos a fotók nem tökéletesek, mert becsillogott a a kép üvege.







Vác, püspöki palota. Itt forgatták az Abigél című filmet, ez volt a Matula.



Ez pedig a Kokas Pál.
 Itt találkozott össze a két iskola, amikor a templomba vonultak.




Hát... majd egyszer talán lesz belőle valami. 



Volt közöttünk olyan is, aki ilyet tud. :)


Időnként felbukkant egy huszár, tüzér...





Szép város. Még nem voltam, örültem, hogy most eljutottam.

Szép napokat!

Tipitá

Megjegyzések