Alkotócsoprot

Az alkotócsoport is Tinához kapcsolódik. Hát persze, nem is lehetne másképp. :)
Hogy ez mi is, azt inkább az ő szavaival mondom el. A következő részlet innen van: 


"A program egyszerre nyújt lélekemelő, stresszoldó élményeket és rajztechnikai megtapasztalásokat.
A találkozások alkalmával 4 órában egyéb művészeti ágak inspirációira készítünk alkotásokat és kipróbálunk új alkotótechnikákat. A lehető legkülönfélébb technikákkal fogunk alkotni, így készítünk majd kollázsokat, montázsokat, rajzokat és festményeket, dolgozunk majd – többek közt – a színes ceruza és akvarell mellett pasztellal, tussal, sőt, agyagozni is fogunk! A kész műveket közösen mindig megcsodáljuk és megbeszéljük a hatásukat a szemlélőkre."
Már nagyon szerettem volna kipróbálni az alkotócsoportot is, de nem volt igazából megfelelő az időpont. De ez, szombat délután, a legtökéletesebb! Nem kell korán kelnem, hazafelé sem kell rohannom a vonathoz, mert bőven elérhetem stb., stb. Szóval, pont jó! 
Bár... a szombati vonatközlekedés nem volt olyan hajde-minden-tökéletes. Azzal kezdődött, hogy az a vonat, amivel menni szerettem volna, rögtön 60 percet késett, mert Miskolcról jött, és Borsodban teljes volt a káosz. 
Végül egy fél órás késéssel megérkeztem és bekapcsolódtam a munkába. 
Ez volt a témánk: 

" a Bak minőséggel és szimbolikával foglalkozunk majd: a hideg, a csend és a "befagyott állapot" jelentőségével, ráhangolódunk ennek az időszaknak az erősítő energiáira és kialkotjuk, feloldjuk magukban mindazt, ami személyesen bennünk ehhez az állapothoz kötődik."

Két képet készítettünk, az egyiket vízfestékkel a másikat pedig pasztellel. 
Érdekes volt és nagyon jó. Főleg az amit az "elemzés" során a többiek elmondtak. Csak arról beszélünk, amit a képen látunk. 
Érdekes. Szeretem.

Megmutatom a két képet, bár így nem sok mindent jelent. :) 




Ez pedig egy nagyon szép alkotós napló, amit ajándékba kaptunk. Tina anyukája, Merika készítette. Már régóta szeretnék ilyet, végre van! :)



Egy kis nátha-félét sikerült összeszednem, de már jól vagyok. 
Szombaton színes tanfolyam!! Izgulok! 

Szép hetet!
Tipitá

Megjegyzések