Húsvétolás

Sikerült az idén is házonkivül tölteni a húsvétot. Legnagyobb előnyei: nincs takarítás, csak minimális, hogy tiszta házba jöjjünk haza, nincs bevásárlás, sütés, főzés és valóban pihenünk. 
Miskolc-Tapolcán voltunk az Alfa Hotelben, mert itt van wellness részleg, és ez volt az óhajom. Hááát, a mindennapi masszázst meg tudnám szokni, többek között. A svédasztalos reggeli és vacsora nagyon finom volt, a személyzet udvarias és segítőkész. Én jó szívvel ajánlom mindenkinek!
Az idő elment, néha láttuk a napot is, de csak néha. Kedden reggel, amikor elindultunk hazafelé, hétágra sütött. Tipikus :)

Fürdőköpenyek, törölközők bekészítve

Kényeztetés

Az idei első fagyi

:) A miskolci galambok ügyeskedése

Újabb süti

Lillafüred

:) Vízesés + Férj

József Attila is itt van

Ez már Diósgyőr. Kb. 30 méteres sor állt a vár pénztáránál

Sorban állás helyett végre rajzoltam! :)

Megnéztünk a népművészeti egyesület kiállítását

Majd bevettük a várat

Nell! Ilyen most a várudvar. Itt már nem hangol a zenekar...

Félreértés ne essék, tetszik az új külső is. Nagyon szépen megcsinálták, olyanra, amilyen valamikor lehetett. Jók a kiállítások, bár nem sokat láttam, mert rajzoltam,  sok interaktív rész van stb., stb.
Csak hát évekig jártam a Kaláka Fesztiválokra nyaranta. Szerettem, fiatalság volt, jó emberek...! :) :) 


A kedvenc tornyom


A perspektívára még sokat kell gyúrni, de vannak jó részei.


Királyné hálószobája




Kedden reggel, amikor elindultunk haza, természetesen sütött a nap! 
:)


Szép hetet mindenkinek! 
Tipitá
:)

Megjegyzések