Új év


Az utóbbi években a két ünnep közötti időszak bőséges alkotással telik. Mert ilyenkor nyugi van, van időm, nem kell háztartást vezetni.. Sokan kapnak tőlem általam készített ajándékot, és ami nem készül el karácsony előtt, az elkészül a két ünnep között. Vagy utána. :) (Szerencsémre mindenki nagyon megértő.) Majd megmutatom az idei termést.

Először a két legfontosabb! Mert közben átléptünk egy új évbe. 



A tavalyi és az új Emléküvegem! Ez lesz a harmadik. A tavalyi szinte tele van!! Jó év volt!! Jó volt szilveszter után kibontani az üveget és elolvasni a kis cetliket. (Időrendben összeírtam és az idei Decemberi Naplóba kap helyet a lista. Ja, mert az is készül! ) Maga a projekt különben teljes újrahasznosítás: a befőttesüvegek nagyon régiek, szépek és végre ismét funkciójuk van. A kis csipkéknek szintén. Nagymamám vagy Anyukám kezét dicsérik. A papírok, fecnik, bigyók szerintem sose fognak elfogyni, annyit felhalmoztam belőlük.


Harmadik éve írok naplót. Nem biztos, hogy minden nap, de mindig bepótolom. Nem gondoltam volna, hogy ezt ilyen hosszú távon tudom csinálni. gyerekkorunkban a nővérem éveken keresztül írt naplót. Mindig irigyeltem tőle és én is akartam. Egyszer-kétszer hozzá is kezdtem, de egy héttől tovább nem írtam. Most értem meg rá! :) Nagyon jó visszaolvasni. Szeretem. Írni is.

Az idei naplóm alapja egy nagyon régi határidőnapló, amibe Édesapa valamikor beírta a nevét. Szerintem vagy 30 éve. Minimum. Máskülönben egy betű sincs benne. Minden napra egy oldal van, csak annyi ráírva, hogy január 1, 2 stb. Nincs odaírva, hogy melyik év, melyik nap, tehát teljesen tökéletes. Az idei év szökőév ugye, és a naptár készítői még erre is gondoltak! Valamikor. A február 29-ének kihagytak egy üres oldalt. :)
A nagyszerű sötétkék műbőrt azért egy kicsit megdolgoztam. :)



Így kezdem az új évet!
Minden jó!
Tipitá

Megjegyzések