Születésnap 1.

Kicsit le vagyok maradva az események dokumentálásában. Gondolkoztam is, hogy írjam, vagy nem. De elsősorban magam miatt is szeretném, ha ezek a bejegyzések elkészülnének. Második éve naplót is írok, számomra is hihetetlen, hogy ennyi ideje kitartok :) ,de ez más. 
Szóval:

Az idén nagyon kerek születésnapot ünnepeltem, 50 éves lettem. Év elején még nagyon hadilábon álltam ezzel, és tiltakoztam, hogy ne már, de aztán sok-sok apróság egymás után úgy alakította a dolgokat, hogy a nagy szülinapra teljesen harmóniába kerültem magammal. (Azt hiszem nagy része volt ebben Tinának, akiről már többször írtam itt! :) :) )
Ahogy közeledett a nap, egyre többször emlegettem a meglepetés-bulit. mert nagyon szerettem volna egyet! (A 40. születésnapomra pl. én szerveztem meg a sajátomat! :) )
De az én drága férjem, nem egy szervezős fajta. DEEEEEE, meghallotta, hogy mit mondok! Az ibrányi barátainkkal őrült szervezésbe kezdtek. Aztán megkért férj, hogy majd estére menjek el fagyizni. :) Megkérdeztem, hogy miért, mert elő akar készülni a meglepetéséhez. Mondom, akkor felmegyek a tetőtérbe és nyugodtan készülhet. Azt mondta, hogy az nem jó, menjek el. Egy-két dolgot gyanítottam, de szépen elmentem otthonról. 
Tényleg volt meglepetés, mert Móni barátnőmre és a férjére nem is gondoltam, de ráértek, jöttek...
Így lett meglepetés vacsorám! :) Köszönöm mindannyiuknak! :)




Így volt megterítve az asztal, amikor hazaértem. Két személyre.
Ekkor már tudtam, hogy meglepetés vendégek is járnak a vacsorához, sőt a visításon, örömködésen, ugráláson is túl vagyok! :)


A vacsora, ami délután főtt, sült egy másik konyhában.


Ilonka és Móni rögtön a tettek mezejére léptek.
 Csak az ünnepi tányérjaimat nem találták, és Jancsi sem tudta, hol van. :)
Odaadtam nekik! 

:)

Azt mondták, hogy én üljek le, mert én vagyok az ünnepelt.
Fotóztam

A menü: aszalt szilva és csirkemáj baconba tekerve, cukkini krémleves, 
sült oldalas tabulével, salátával, sajttorta

Kettős évforduló :)

Húsz éve éldegélünk együtt! :)

A legrondább ajándék, amit valaha kaptam. :)
Ebben kell gyűjtenem a következő velencei útra a pénzem! :)

Éééés, Férjtől piros táskát kaptam, amit még le sem fotóztam, már csak a cipő kell!

Szép napot! 
Tipitá

Megjegyzések

Megjegyzés küldése