Piros cipő

Szeretnék egy piros cipőt! Meg táskát! Aki ismer, az tudja, hogy ezek elég távol álló dolgok tőlem. A színe miatt. De úgy gondolom, hogy az idei évbe - nagyon kerek születésnap - ez belefér. És egy nő ezek nélkül nem élhet! :) :) Az ötlet már régóta megfogalmazódott bennem. Sőt még táskákat is nézegettem, de a számomra horror ár egyenlőre visszatartott.:)
Tegnap találkoztam egy kedves ismerősömmel, akivel sok mindenben hasonlítunk egymásra. Mondtam neki, hogy cipőt akarok venni. Megbeszéltük, hogy milyet, aztán azt mondja, hogy szeretne egy piros körömcipőt! :) :) :) Behalás! :) :) Ja, szerintem még az életben nem láttam rajta pirosat. Esetleg egy sálacskát, amiben van egy kis piros! De ez a max.
Aztán ahogy tovább beszélgettünk, találtunk még egy közös pontot, de arról majd később! :)
Szóval, ezek után biztos, hogy lesz az idén piros cipőm! :)
A tegnap vásárolt, csak pirosas. :) :)



Egy ilyet nagyon bírnék! :)


Nagyobb sarokról nem álmodozom, mert úgysem tudnék benne menni.


Ez néptáncos karaktercipő. Pirosan tök jó! 
(Az eddigi legkényelmesebb cipőm az a karaktercipőm volt. Mondjuk lábméret után készítették!)

Azt hiszem leginkább ez jön be! Ez én vagyok! 

Fotók googlee-ról! 
(Beírtam, hogy piros cipő és rengeteg találatot adott! :)

Szép napokat!
Tipitá

Megjegyzések

  1. :)))piros cipőt azóta szeretnék, hogy gyerekkoromban láttam Judy Garland lábán az Óz-ban :)))

    egyébként szerintem minden nő álma (de 90% végül nem veszi meg :))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) Én fogok!! :) Csak találjam meg a megfelelőt! :) Majd megmutatom! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése