Rajzmeditáció

Vasárnap, bár még nem teljesen egészségesen, Pesten voltam. Rajzmeditációs tanfolyamon vettem részt Tinánál. Juj de jó volt! A végére kicsit elfáradtam, négykor keltem, hogy időben Pesten legyek, így ez nem is csoda. Első alkotás:

 
Sormintákat tanultunk, majd ezeket felhasználva született ez első rajz,
ami még egyáltalán nincs kész. Pontosabban, még lehet folytatni.
Utána a tér kitöltésére tanultunk formákat. A végén ezt alkalmaztuk.
Itt még egy olyan alapon, amit Tina rajzolt meg.
 
 
Remélem áprilisban a folytatáson is részt tudok venni, mert nagyon szeretném.
Vasárnap délután először Joviéknál voltam, mert ha már egymás mellett rajzoltunk délelőtt, nehogy úgy menjek el, hogy nem megyek hozzájuk!:)))
Az éjszakát pedig Merikáéknál törtöttem, akik már régóta hívtak.:))
Köszönök szépen mindent azoknak, akik hozzájárultak a szép hétvégémhez!:))
 
 
Ilyen csészéből teljesen más a tea!:))
Kipróbáltam tejjel, nagggyon jóó!
A képen Merika csodás készlete.
 
 
Ez pedig a scrap.hu-s nyereményem!
Megkaptam ezt is hétvégén, szép, jóságos...
Köszönöm!
 
Szép napokat!
Tipitá
 
 
 
 

Megjegyzések

  1. Nagyon érdekes ez a rajzmeditáció, és az első műved is :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon jól kikapcsol. Olyan szinten bele lehet feledkezni, hogy megszűnik a külvilág.

      Törlés
  2. Köszönöm, hogy megtiszteltél a jelenléteddel, áprilisban sok szeretettel várlak! <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése