Ilyen, olyan alkotások

Még a decemberi ünnepek alatt elég sokat alkottam. Végre volt időm, mert szabadságon voltam. A scrap mellett előkerült egy-két régi dolog is. Mutatok néhányat!

 
Valamikor rengeteg gipsz képet készítettem. Kaptunk több adag szalvétagyűjteményt, meg sokat vásároltam. Aztán ez valahogy felejtődött. De egy-két szép szalvétának most sem tudok ellenállni. Most nagyon jó volt dekupázsolni egy kicsit. A két nagy kép ajándék lett.
 
 
Egy képeslap Veronak
 
 
Ezek megrendelésre készültek
 
Festés, dekupázs, csipke, scrap-beütés.
Tetszik a végeredmény:)
 
Ez egy ősrégi tálca. Nagymamám ezen tartotta a cérnametéltet a spájzban. Évek óta a "majd lesz vele valami" között hever. Kb. két éve lefestettem fehérre, aztán félbemaradt a munka:))). Befejeztem. Megjegyzem, ma lehet, hogy nem festettem volna le, mert kopottasan is tetszett. A mai szememmel. Vintage-enteriőrben pont jó lett volna. Így változik az ember. Késő bánat, így is tetszik!

Szép napot nektek!
Tipitá
 
 
 
 
 
 

 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése