1 nap-1 fotó, 15.

November 15. - A táskám tartalma

 
 
Enyhe táskamániám miatt elég gyakran cserélgetem a táskáimat! Ezért általában rend van benne, és az alapfelszerelés csak egy-két dologgal egészül ki.
 
- szemüveg, telefonok, papírzsepi, neszeszer, toll vagy ceruza, pénztárca, fényképező, pendrive, rágó, algopyrin, napszemüveg
Ma még belekerült a tízóraim, az ebédem (az üvegben az a sárga, sürőtök krémleves), gyógytea, mert itthon nem volt időm meginni, kidobandó dobozmaradékok, amiből még alaplemezt= sablonokat lehet vágni, a Praktika legújabb száma, egy befizetendő csekk.
Azt hiszem ennyi.
 
Tipitá
 

 

Megjegyzések

  1. ezt mind hordod magaddal örökre? azt a befőttesüveg zsírt is?:))
    öllellek

    VálaszTörlés
  2. megpróbáltam lefotózni az én táskám tartalmát...

    ( nem fért rá a képre)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe! Ja, ma is viszek még zsírt, mert tegnap nem fogyott el!:)))))

      Törlés
  3. bocsánat, nem találok emilcímedet, ezért ideírom: bizonyára hallottál a 1970-es balesetről a Mága-hídon, ami mostanában kering a neten, hogy a volt kisfiú keresi az akkori (zöld trabantos) segítőit, az az érzésem, hogy nagyhalásziak akiket keres, tudsz segíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még akkor nem is ismertem Nagyhalászt! Valahol én is olvastam róla, de még a balesetről sem hallottam. Nem tudok segíteni, de érdeklődőm halásziaktól! Ha van valami, szólok!:))

      Törlés
  4. Te sem kis retiküllel jársz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapból nem szeretem a kicsi táskákat! Legyen jó nagy, hogy beleférjen, amit akarok vinni!:))

      Törlés

Megjegyzés küldése