Új oldalak

A héten ismét szabadságon voltam - kihasználni az utolsó iskolamentes hetet, rákészülni a közelgő rendezvényekre, befejezni az itthoni munkákat (majdnem sikerült) és alkotni!!
A scrap.hu-n egyszerre három kihívás futott, és mivel mindegyikért pont járt, ami az év végi eredménybe számít, hát nem volt kérdés, hogy megcsinálom! :) Szeretem a kihívásokat!  Meg különben is.
Az oldalak főszereplője mind-mind Török Marci:)). Ilyen képek voltak itthon :).

Az első vázlat-kihívásos oldal:

 
 A fotó Marci keresztelőjén készült. Bőujjú ingben van, aminek én készítettem a himzését! Varrtatok már lepedővászonba??? Hát nem volt egyszerű! Nagyon szép volt a Manó! Mint ahogy látható is. Az oldalon a  kék gombot azóta lecseréltem egy Gyönyörű feliratos nemtudomhogyhívják-ra, de arról meg nincs fotó.:(

Gybogi horgolt virága:)
 
 
Nóri filcvirága!:)
 
Másik oldal, szintén vázlat alapján:
 

Medence parti a harmadik születésnapon  csajokkal!:)))))
A sok-sok színnel megküzdöttem.

A harmadik oldal pedig liftelés volt. Egy digi oldalt kellett hagyományosba átmásolni. A liftelésnek ugye ez a lényege. Mörjike egyik oldalát választotta, itt található.


Ilyen lett az enyém:

A fotó azért ilyen furi, mert szalvétára nyomtattam és dekupázzsal ragasztottam fel. Ez is feladat volt.


Na ezeket csináltam az elmúlt napokban! És... elkészült a táborban elkezdett albumom is, de azt legközelebb mutatom!
Szép hétvégét!

Már én is éneklem: Add már Uram az esőt!

Tipitá

 

Megjegyzések

  1. Olyan kár, hogy én nem értek ehhez a scrap-dologhoz, pedig jópofa és valóban kihívás lehet egy ilyet elkészíteni! Attól félek, nekem rengeteg albumot kéne készítenem!:) Inkább nézem!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése