I.Nagyhalászi Gólyafesztivál

Hétvégén volt! Nagyon-nagyon jó volt! Elfáradtam nagyon, de megérte. Mutatok képeket, mert rengeteg van!

Gyülekeznek a gólyalábasok
Gólyalábas gólya!!!!!!!!!!!!
A kedvencünk:)))))
Várakozás
Elindult a menet
A színpadról Nagy Karcsi integet, a főszervező
Berci a gólyalábasokkal.
Ők a Garagulya gólyalábas komédiás kompánis Sátoraljaújhelyről.
:)))

Az Ort-Iki Debrecenből
Készül a bodzasíp
Gólyák gyöngyből is!
Remélem legközelebb már lesznek fa halaim is!
A gólyalábazás nagyon jó dolog.
Kicsik és nagyok egyaránt kipróbálták.

A fesztivál kutyája. Első nap végig velünk volt.
Néha láb alatt, de nem lehetett elzavarni.
A két Marci, Mama, és Gabi bábjai
Ördöglakat, gólya tojástartóból, Zsóka piros nyelve
Marci nekem készít ajándékot!:))
A gyűrűzést figyeli az egyik nagy gólya
 A fészeknél
Török Judit alkotásai

Holnap folytatom!
Addig is minden jót!
Tipitá

















Megjegyzések

  1. Már nagyon vártam a beszámolódat, ami így képekkel jól visszaadja a hangulatot. Ha közelebb lett volna magam is szivesen elmentem volna.
    Arról van híretek, hogy a gólyák jól érezték-e magukat? :-)

    VálaszTörlés
  2. A gólyák is jól bírták!:)) Amikor lehoztak egyet, egyet a fészkekből, kicsit meg voltak répülve, de hősiesen állták a simogatást. A gyerekek és felnőttek pedig teljesen megilletődtek, hogy hozzájuk érhetnek. Halász vagy Hajnal vasárnap reggel kelepeléssel üdvözölt bennünket!:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lehetett. Nagyon szépek érdekesek a képek, mintha ott lennék. Sárgában tündöklök az irigységtől.

    VálaszTörlés
  4. ez de jó lehetett.



    várom a folytatást is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt bizony! Naponta nézegetem a képeket! Az én gépemmel 240 készült, és nincs mindenről fotóm!! A fiúk sokkal jobb meg több képet készítettek!
      Jön a folytatás!

      Törlés

Megjegyzés küldése