Egy hét képekben


Még határidő előtt, az utolsó percekben elkészült a Week In The Life kihívásra az albumom, amit a szokásos helyen, a scrap.hu-n hirdetett Anett. (Annyira az utolsó perc volt, hogy 23.30 után kezdtem feltölteni. Gép lefagyott, aztán csigatempóban működött. Vertem az asztalt és enyhén kiabáltam, hogy kifutok az időből. Aztán nem. Tudom, ha nem hagynék mindent az utolsó percre... )
Mutatom! Az alap egyszerű névjegykártya papír. Úgy gondoltam, hogy ehhez a mindenféle témához, fotóhoz valami egységes keret kellene. Ezt találtam ki. Azért egy kicsit először összefröccsköltem a lapokat. :) Azért nincs borítója, mert az éves albumomban lesz. (Még nem kezdtem hozzá! Pszt!!!)


A Jovitól származó papirokat használtam a legtöbbször, mert imádom, szinesek, jó velük dolgozni, stb., stb.









 






Még szeretném hozzátenni a 30-át és elsejét! De amióta ez elkészült nem szkreppeltem, mert nem volt erőm! A következő képen pedig: tájkép csata után!!


Sziasztok!
Tipitá


















Megjegyzések