2012. április 15., vasárnap

Ez is, az is

Már régen töltöttem fel alkotást, pedig van! Ennek az az oka, hogy egy része ajándék lett, és megvártam, amíg megkapták az érintettek.
Az első, amivel már adós voltam egy ideje, a Pif ajándékok Timinek és Zsófinak:




Egy képeslap Krisztának:


Tegnap játszóház volt. Anyáknapi ajándékot készítettünk. Az inspiráció ismét Levendulalánytól volt, akinek imádom a blogját, mert nagyon jó ötletei vannak!!!! Nézzétek milyen szépeket alkottak a gyerekek:

A képkereteket előre legyártottam mindenféle maradék kartonból.

Az egyik kedvencem!

Elhasználtam sok maradék papírt!

Ezeket pedig én készítettem:

:)))
Valószínüleg még fogok ilyeneket gyártani, mert most nagyon bejön!

Holnap kezdődik egy újabb dolgos hét! Szép hetet mindenkinek!

Tipitá

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek az ajándékok, bárki örülne nekik :-)))Újra kedvet ébresztettek bennem a kézművesség iránt.
    A gyerekek is ügyesek, boldogok lehetnek a szüleik, hogy Te foglalkozol velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irulok-pirulok ennyi dicsérettől! Köszi!:))

      Törlés
  2. Köszönöm, itt is a szépséges képeslapot!
    és elárulhatom, hogy élőben még szebb!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Jujj, én ide meg elfelejtettem írni, de ami késik nem múlik! Nagyon szépen szeretném megköszönni ezeket a gyönyörűségeket amiket kaptam! Nagyon megleptél vele!:) Először csak gondolkoztam. nekem.miért is? aztán leesett! Csodálatos minden Erika! A tojásokat külön imádom!:) mint mindent ami kézzel készült!
    Köszönöm neked!

    VálaszTörlés