Csütörtök

Bár még nincs vége a mai napnak, de én már írom a bejegyzést, mert így kezdtem el. Vagyis, hogy este az aktuális napot írom és nem az előzőt. Meg igazából innentől kezdve olyan nagyon sok minden nem történik!

Ma reggel, készülve a hétvégei kánikulára, az új táskámmal mentem dolgozóba. A múlt héten turkáltam. Szerelem első látásra. Az eladó bácsi azt mondta, hogy jó kis bevásárló szatyor! :))  Ja, és az ára, le sem merem írni!

Délelőtt csak a majális miatt rohangáltam egy kört, mi szervezzük! Nagy öröm! Az ebédszünetben gyorsan megírtam a tegnapi nap eseményeit.


Délután ruhapróba, ruhaosztás, mert holnap táncgála! A művészeti iskolánk összes néptáncosa és moderntáncosa fellép! Gyűjtöm az erőt!!
Ez az egyik ruhaadag, amit délután átvasaltam!!

Délután kettőkor egy kis kiállításmegnyitó volt a képzős gyerekeknek:




Hattól az egyik kedvenc sorozatom:

Közben mosás, teregetés, mosás. Majd az új bejegyzés megírása.:)
Még egy kis alkotás, aztán valószínüleg hamar alszom, mert a tegnapi napot még nem pihentem ki.(Miután leállt a mosógép, és az újabb adagot is kiterítettem.)
Folyt. köv.

Tipitá

Megjegyzések

  1. Ilyen bögrém van nekem is a dolgozómba :)). Várom a folyt.kövöt..

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg ilyen bögrém van itthon! :D

    Iszonyat mozgalmas napod volt! Remélem, sikerül reggelig jól kipihenni magad! Szép kis adag rucit vasaltál! Le a kalappal!
    Aztán mutass a gáláról ám képeket! :D

    VálaszTörlés
  3. Imádok kukkolni! Neked is elég szép heted van, van mit dokumentálni. Mellékesen megjegyzem, csodálkozom, hogy ennyi ebéddel beéred!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindig, da van amikor többre nincs is idő! Sajnos!

      Törlés

Megjegyzés küldése