2011. augusztus 25., csütörtök

Festünk, fújunk

Nyáron a Garabonciás Táborban egy jó technikát tanultam a gyerekektől. Mutatom Panna közreműködésével:

Jó vizesen befestékezzük egy kicsit a lapot.

Következő lépésként egy szívószál, jelen esetben szalmaszál, segítségével elfújjuk a festékes vizet ide-oda. Olyan formában, amilyet szeretnénk! (A szalmaszál kapcsán elmeséljük a gyerekeknek, hogy régen, a múlt században:)), ilyen volt a szívószál, ilyet adtak a málnaszörp mellé a presszóban.) Szívószál nem szükséges igazából, csak könnyebb fújni! Kipróbáltam!!

A kész mű dekorgumival, rajzzal kiegészítve.
 (Ezt nem a kicsi Panna készítette.)

Az uraság párja

Papírgyűrés, festegetés, fújkálás, majd négy piros pötty virágnak! Ez a kedvencem.:)) Kb. 10 perc alatt készült el, olyan gyorsasággal, hogy alig tudtam nyomonkövetni,  csak úgy a játék kedvéért!

Az előzőek után félve mutatom meg a stek-kártyáim hátoldalát. Én művem!
 Nem ér összehasonlítani!!:)

Ha valakinek újat mutattam, örülök neki!
Próbáljátok ki, tényleg jó hatásokat lehet vele elérni és csak vízfesték kell hozzá!

További szép napot!

Tipitá











7 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszik! Majd mutasd meg, ha kipróbáltad!:)

    VálaszTörlés
  2. Mekkora ötlet???? Na ezt kipróbáltatom a fiúkkal! Tuti élvezni fogják!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is! A táborban amikor egy kis szabadidő volt, rögtön elkezdtek fújkálni! Le akartam nyúlni a műveket:), de nem tudtam:(!

    VálaszTörlés
  4. Jó ötlet, pár nap múlva megismerkedem 31 kis elsőssel, ki fogom velük próbálni!

    VálaszTörlés
  5. Nekik feltétlenül kell a szívószál, úgy lesz siker! Jó évkezdést!

    VálaszTörlés
  6. hát ez fergeteges, nagy kedvem lett kipróbálni
    köszönöm

    VálaszTörlés