"Kreatív blogger"


Ezt a díjat már elég régen kaptam Tittinától, ezért már nagyon időszerű, hogy válaszoljak, teljesítsem a feltételeket! Először is: Nagyon köszönöm!!:)
A feladat: írjak le 10 dolgot, amit szeretek, és továbbítsam annyi embernek, amennyinek szeretném.

A 10 dolog amit/akit  szeretek/szeretem:

- szeretem a hozzám legközelebb álló férfiakat: J.-t, az Édesapámat és a keresztfiamat,
- szeretek nyári záporban elázni,
- szeretem a népzenét,
- szeretem figyelni a gyerekeket, amikor alkotnak,
- szeretek blogolni,
- szeretem bámulni a felhőket,
- szeretek utazni,
- szeretek régi, mások által kidobásra itélt tárgyakat megmenteni és használni,
- szeretek olvasni,
- szeretem a madarakat figyelni.

Egy kicsit eklektikus lett a felsorolás, de most ezek jutottak az eszembe. Mesinek szeretném továbbadni! (Aki nem írhatja le, hogy szereti Mizót és az ijászatot, mert az tudom!!!:))


Szép hétvégét!

Tipitá


Megjegyzések

  1. Drága Tipitá! Köszönöm a díjat! Az eredményt megnézheted a blogomon... :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése