A 100.

A 100. bejegyzés. Nem tudom eldönteni, hogy ez olyan lényeges e, vagy sem. De a 100. általában az mindenhol. Így azért csak megérdemel egy pár mondatot. Örülök neki!!! De leginkább annak, hogy olvasgatjátok, amit írok. :)
Megint nem tudok megjegyzést hagyni! Pénteken a munkahelyemen sikerült, ma itthon ismét nem. Nem tudom, hogy ez mitől függ, mitől változik. Egy ismerősöm azt mondta, hogy majd megnézi, csak nehezen ér el hozzám. Addig is, mindenkinek köszönöm a megjegyzését, hozzászólását.

Az elmúlt hét kissé zsúfolt volt! Kitört az évvége, naplóírás, osztályozás, törzslap stb. Aki benne van tudja, aki nincs, azokat nem untatom. (A legtöbb pedagógus az adminisztrációt utálja a legjobban. Én is.)
Közben teljes gőzerővel folyik a fesztiválunk szervezése. (Én vagyok a fő.) Pont egy hónap múlva fogom azt mondani, hogy de jó, hogy vége. Addig van munka bőven, meg főleg izgalom, hogy minden oké legyen. Munkámnak ezt a részét szeretem a legjobban, izgi nagyon. Aztán a héten volt szalonnasütés, egy ballagás, csapatépítési szándékkal szervezett meszelés és takarítás. Ma este pedig kertiparti lesz nálunk és esik az eső!:)) Az előbb szóltam a láyoknak, az énekkarosok, hogy a hús bepácolva, jöjjenek nyugodtan, majd mindent megoldunk.

Pénteken még a kisgólyákat is meggyűrűzték. A templomtoronyból fotóztam:


Útban a fészek felé

Zsolti és Karcsi akció közben

Kész a harmadik is.

Egymást fotózva

Halász vagy Hajnal, szerintem Hajnal, a közeli villanyoszlopról figyelte az eseményeket.

Az egyik kisgólyát a fiúk levitték a gyerekeknek megmutatni. Volt öröm!

A Nagy rögtön visszaszáll a fészekre.

Ismét együtt.

Még egy fotó.

Gyűrűzés közben kilencet ütött a harang. Jó volt! :))

Szép hete mindenkinek!
Tipitá

Megjegyzések

  1. Gratulálok a 100.hoz! Még sok-sok bejegyzést neked! A gólyák életét figyelni pedig tök izgalmas!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez egy igazi , komoly jubileum. Gratulálok!!!!
    A gólyákat nagyon szeretem, már évek óta figyelem a sorsukat. Olyan nyugtató figyelgetni az életüket
    :-)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a gratulációkat! A gólyák csodálatosak. Annyira szépek és tényleg jó figyelni őket. Kb. két hete, eperszedés közben láttam oldalról, hogy valami nagy fehár mozog nem messze tőlem. Egy gólya volt, szerintem Halász, mert légvonalban közel vagyunk a fészekhez. Mindketten megijedtünk. Én lassan leguggoltam, a gólya pedig óvatosan továbbsétált. Száraz gazt gyűjtött a fészekbe. Aztán később visszajött vadászni is.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a 100.-hoz , a sok ötlethez és lelkesedéshez!
    A gólyás képeke nagyon jók, ritka pillanat!

    VálaszTörlés
  5. Annyira aranyosak a gólyák!Mi is egy csomót láttunk a Tiszánál, szeretem őket. Gratulálok a 100. bejegyzésedhez és további örömteli blogolást kívánok Neked!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése