Testvérek

Tegnap egész nap takarítottam. Volt egy kis lelkiismeretfurdalásom, mert virágvasárnap volt, de nem tudtam másképp megoldani. Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy a dologtiltó napokat nem a dolgozó nőknek találták ki. Ez megnyugtat.
Este, összeraktam egy oldalt, hogy a Yabo kihívásra még odaérjen. Azért napközben már festegettem a söröskupakot, hogy szépen száradjon minden. Félkész állapotban rátettem véletlenül egy borítékot, ami leszedte az összes festéket. A végeredmény nekem nagyon tetszik! Megint gólyás képet választottam, mert a testvérek volt a téma a kihíváson, és ez a kép pont kapóra jött.
A 2008-as fészekaljból két fióka van a képen, hogy pontosan kik azt nem tudom. De nagyon szépek!!! Természetesen ezt is Nagy Karcsi fotózta!



Egy közeli a söröskupakról:





Azt hiszem nem ez az utolsó gólyás képem, mert még van fotó bőven. Bár Karcsi véleményét még nem ismerem! :)

Szép hetet kívánok mindenkinek!

Tipitá

Megjegyzések

  1. Ügyes vagy, és ez a söröskupak.....ha nem mondod nem tudom mi az!
    Szép napot!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése