A kacsa story

   Hétfőn este már éppen a lefekvéshez készülődtem, amikor egy nagy pukkanást hallottam, majd valami fényesség volt, aztán minden elsötétült. Nemcsak a házban, hanem az utcán sőt a környéken is elment az áram. Már éppen kezdtem gyufa után tapogatózni, amikor ismét világos lett. J azt mondta, hogy szerinte valami nekiment a vezetéknek és rövidre zárta, azért volt az áramszünet. Ki is ment, hogy körülnézzen. Talált az utcán egy vadkacsát, ő volt a "bűnös", de szegény meg is döglött. Én az erkélyről követtem az eseményeket, amikor meghallottam, hogy valami motoszkál a sarokban. Enyhe infarktus, majd visszahúzódtam. A vadkacsa párja, a tojó landolt nálunk. Valószínüleg ő is borzalmasan megijedt, ezért nem is zavartuk. Reggelre már nem volt ott, el tudott repülni.
Ennyi a story. Aznap éjszaka alig aludtam, mert később beindult a szél, és ha éjszaka fúj a szél általában nem tudok aludni, meg eszembe jutott a szegény állat. ( Hétfőn a kertészkedés mellett letakarítottam az erkélyt is, kihordtam a virágokat stb. Csak egy virágot tört össze a kacsa.:))

Nektek van hasonló esetetek?

Nemsokára írom a gólya neveket!

Tipitá

Megjegyzések