Döngicsélés és zümmögés - Kerti örömök 3.

" Egy napon, mikor kint sétált az erdőben, egy tisztásra ért, és a tisztás közepén állt egy jókora tölgy, és a tölgy koronájából hangos döngicsélés és zümmögés ütötte meg a fülét.
 Micimackó letelepedett a fa alá; mancsai közé fogta a fejét, és gondolkozni kezdett.
 Így kezdte: " Ez a döngicsélés jelent valamit. Olyan nincs, hogy csak döngicsélés van meg zümmögés, és az nem jelent semmit. Ha döngicsélés van meg zümmögés, akkor ez azt jelenti, hogy valaki vagy valami döngicsél, illetve zümmög, és amennyire az én műveltségemből futja, az egyetlen elképzelhető ok, ami valakit döngicsélésre indíthat, abban a tényben leli magyarázatát, hogy az illető egy méhecske."

Nálunk nincs tölgyfa, de vannak gyümölcsfák, ahol nagy-nagy döngicsélés és zümmögés van állandóan. Így eszembe jutott Micimackó! :) A döngicsélésnek nagyon örülök, mert hát ugye jó lenne sok-sok gyümölcs!

A cseresznyefám:


A meggy-cseresznye. Igazából a kettő közötti valamilyen átmenet, de nagyon finom.



Tudom, hogy ezek a képek a Dunántúlon már megvoltak, de nálunk most van teljes virágpompa. Bizony-bizony. Kicsiny országunkban is ilyen különbségek vannak.

A virágaim:






Ugye milyen szépek?
Megtörtént az első "betakarítás" is. A gyógynövényesből levágtam a metélőhagymát. Egy részét a fagyasztóba tettem, egyet pedig megszárítottam. Két napig kellemes hagymaillat volt a lakásban. :) Még ezt nem csináltam sosem, de remélem jó lesz. 
Szép idő van, tehát irány a kert! (Szabadságon vagyok!!!!)

Szép napot mindenkinek!
Tipitá




Megjegyzések

  1. Ilyen szépségek között csak kellemes lehet a szabadságod :-)))

    VálaszTörlés
  2. Igen, itt Pécsen már levirágzott a cseresznyefa és a tulipán is lassan.
    Szép kerted van és nektek pont húsvétra virágosodott ki.....
    A nyaralásotok se lesz semmi, csuda szép a hely!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek a szép szavakat! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése