Saláta


Az utóbbi időben rákattantam a salátákra. Vacsorára ezt eszem. A képen látható a következőket tartalmazza: 1 jégsaláta, 1 alma, feta jellegű sajt, dió, mazsola és egy kis oliva. Finom volt. Az összetevőket a hűtő tartalmától függően változtatom. Volt már, hogy tettem bele főtt tojást vagy sült csirkemellet is. Egy csésze teával kitűnő. Nálam most a legfontosabb, hogy hatig vacsorázzak és utána se legyen eszegetés. Ki lehet bírni.:( A salátához visszatérve, az lesz majd az igazi, amikor a kertemben termett salátát ehetem! Az időjárást nézve, erre azonban még nagyon sokat kell várni!

Megjegyzések

  1. Szuper! Mind a kettő nagyon hasznos az egészség, a fogyás illetve a súly szinten tartásához. Hiszen úgyis tudjuk!
    - 6 után semmi
    - vacsorára semmi szénhidrát
    Ügyes vagy, én is jövök hozzád tanulni!:-)
    Én is inkább nem szedtem volna fel a kilókat, most nem kellene csinálni az általad is figyelemmel kísért diétám. Köszönöm a figyelmed!Jól esik.

    VálaszTörlés
  2. Látom a hasas teás bögréd!:-)

    VálaszTörlés
  3. Egészségedre! Nagyon fincsi! Ezt az összeállítást én is nagyon-nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
  4. Éva: Én világéletemben sovány voltam. Nem is kellett fogyóznom. Persze az idő múlásával rakódott egy kis plusz, de nem volt vészes. Az utóbbi időben szerintem minden a hasamra megy. Fölöttébb idegesít. Na ettől kellene megszabaulnom. A bögre az egyik nyári szerzemény. Az alakjától már csak a színe szebb. Most az egyik kedvencem.
    m: Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  5. Biztos finom ízeket varázsoltál ebbe a salátába,jól néz ki..... ma almás-cékla saláta lesz, egy kis csírával és ha minden igaz élőkenyérrel( ezt én is most tanulom)
    További szép napot!

    VálaszTörlés
  6. Judit Eszter: Mi az az élőkenyér?

    VálaszTörlés
  7. Szia Tipitá!
    Élő ételt az élő szervezetnek!
    Szóval, hogy semmit nem főzünk, sütünk, csak aszalunk.
    Például a kenyérnél , mindenféle magokat (len, tökmag stb) beáztatsz vízbe, maj fűszerezed, hagymával fokhagymával, összepépesíted és aszalóba simítod.
    Szép lapos kenyerek lesznek és jó ízűek , ráteszel zöldséget, csírát stb.
    Ha bővebben érdekel:www.napeledel.hu van egy jó könyvük tele receptekkel.
    Szép napot!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése