Isten veled...


Forrás: MTI/Kovács Attila

Most kaptam, a szörnyű hírt, hogy autóbalesetben meghalt Arnóth Sándor országgyűlési képviselő.

Én 84-ben ismertem meg Sanyit, amikor elkezdtem a Nyírség táncegyüttes próbáira járni. Ő a nagyok közé tartozott, több értelemben is. A fiúk között a legmagasabb volt, illetve már régebben táncolt, tehát mindenféleképpen kijárt neki a tisztelet! Nagyon szerettem, mert rendes, jó humorú, becsületes ember volt. Ott voltunk az esküvőjükön, mert Jutka a felesége is táncos volt. Egyszer, egy mikulás alkalmával az ő nevét húztam ki. Egy bögrét kapott ajándékba. Az utóbbi években, amikor a jubileumi műsorok alkalmából találkoztunk, mindeg emlegette, hogy még megvan a bögre...
" Gyere a szügyömre Banya!" mondata mindig a fülembe cseng, amit egy találkozás alkalmából mondott, miközben úgy megölelt, hogy ropogtak a csontjaim.
Nagyon fogsz nekünk hiányozni!! Az Oláhos már sosem lesz az igazi!

Isten veled Drága Arnóth Sanyi!!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése