Özsömér alszik

A srap.hu havi vázlatkihívására készítettem ezt az oldalt a cicámról.

                                 

Már régóta tervezem, hogy megszkreppelem Özsit is. A napokban előkerült az asztalfiókos kép. 2006-ban készült, amikor beköltöztünk a házba. Éppen befejeződtek a felújítások és már sok mindent el is pakoltam. Emlékszem, a volt csoporttársaimat vártam, amikor Özsi belógott. Tudtam, hogy bejött, de amikor mentem megkeresni, nem volt sehol sem. Kb. egy óráig kutattam, többször végigjártam a házat, jó nagy, és sehol sem találtam. Nem is tudom, hogy vettem észre az asztalban. Az egyik fiók még nem volt a helyén, oda mászott be, és mint aki jól végezte dolgát, békésen aludt.


Legtöbb képet alvás közben készítem Özsiről, mert ugye akkor nem mozog, illetve lehetetlen testhelyzeteket tud felvenni. Sajnos a "félig fejjel lelógó alvó macska"-kép nem látszik rendesen, de higgyétek el, tényleg így aludt! Természetesen az asztal közepén!



A kihívásra éppen odaértem éjfél előtt! Ezek a határidők!!:)

Tipitá

Ui.: Remélem észrevettétek Özsike cicás fekvőalkalmatosságát? Azért az ottvan!! (Nem is tudom, hogy mi ennek a neve, mert nem takaró, hiszen nem takarózik vele. Ezen alszik, amikor télen bejön esténként. Evés után besétál a szobába, elfoglalja a helyét a lábamnál, szertartásosan megmosakszik, majd bevágja a szunyát! Néha álmodik is! Amikor kialudta magát felkel odasétál az ajtóhoz és nyávog, hogy kimenne. Az én cicám!:))


Megjegyzések