Naptár és lovacska

Szilveszter délelőtt eljutottunk a keresztfiúnkhoz, akit már régen láttunk és ekinek végre adaadhattuk a karácsonyi ajándékokat. Kapott egy Kisvakond dvd-t, egy olyan könyvet, amihez van sok-sok kellék, amikből hangszereket lehet összerakni. Minden le is van írva, rajzolva, vannak sablonok, matricák. Lehet készíteni dobot, csörgőt, szélcsengőt, száncsengőt, citerához hasonló valamit. Hál istennek a gyerek nagyon muzikális, szeret énekelni, szereti a zenét. Azt hiszem Halász Judit és az Alma együttes most a favorit. A harmadik ajándék a lovacska volt, amit náluk fejeztem be, amíg beszélgettünk, játszottunk, énekeltünk én szorgalmasan öltögettem a ló kantárját, sörényét és a füleit. A minta a Praktika decemberi számában volt és nem is volt nehéz elkészíteni, csak azért én egy kicsit hadilábon állok a varrással. De Marciért mindent. Tetszett neki, alíg tudtam lefotózni, mert ugrált és táncoltatta a lovat. Aztán azzal aludt el!:)
Ilyen lett:


És megkapták a 2011-es naptárat is. Igázából ez készült egy kicsit nehézkesen ( alkotói válság ) és nem is lett minden oldal olyan, mint amilyet szerettem volna, de ez már ilyen.











A novemberi oldal fotója 2009-ben Márton-napon készült. Berecz András mesélt nekünk, nagy-nagy örömünkre, és akkor kértük meg a közös fotóra.



Néhány oldalnál próbáltam a hónaphoz illő fotót keresni, ha ez nem jött össze, legalább a szinekkel érzékeltettem az időt. 

Végezetül Kósa Andi játékra hív bennünket, nézzétek meg!



Szép napot mindenkinek!
Tipitá

Megjegyzések

  1. Micsoda kézügyesség és türelem kell mindehhez, gratulálok !!!!

    VálaszTörlés
  2. juj de jó ez a naptár... szerintem nincs itt semmi alkotói válság, biztos csak nem jöttek olyan könnyedén az ötletek... de a végeredményből ez nem látszik
    a lovad is nagyon tetszik... es a határidőnaplód is :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése