Kuponfüzet ajándékba

Karácsony előtt az utolsó pillanatokban jutott eszembe az ajándék J-nek. Neki nagyon nehezen tudok kitalálni jó ajándékot, mert legjobban mondjuk egy motor alkatrésznek örülne, azt meg én nem tudok venni. Nemrégen kapott egy bukósisakot (motor az egyenlőre nincs!!! :)), amit természetesen ő választott ki, tehát nem volt igazi meglepi. Szóval, az utolsó percekben eszembe jutott a kuponfüzet. Szilvi készített egyszer egy ilyet, ami nekem nagyon megtetszett és most másoltam. Mivel mi 23-án elutazunk az édesapámhoz, fogtam a scrap-bőröndömet, hogy majd otthon megcsinálom. 23-án legyártottam az oldalakat, vonalaztam, kitaláltam a szöveget, aztán úgy gondoltam másnap még lesz időm befejezni. Hát nem lett. 24-én délelőtt rám tört a nátha, vagy valami. Öt percenként tüsszögtem, aztán orr fújás és borzalmas nyűgösség. Közben még sütit sütöttem, amit el is rontottam, káposztát töltöttem (három után kézmosás, orrfújás). Szóval mire elkészültem a házi munkával, én is kész lettem. Így nem tudtam befejezni az ajándékot, csak másnap. J. nagyon-nagyon örült neki. Azt hiszem az utóbbi évek legjobb ajándékát sikerült kitalálnom.







Összesen tíz oldal van benne, amit a megajándékozott keveselt :), és nem mindegyik a motorról szól, csak majdnem. Ez van. Én pedig kaptam három csodálatos kötött zoknit, amit az interneten rendelt J. Nagyon szupik és imádom őket, bár az egyik olyan ronda zöld, hogy párját ritkítja, de meleg!!

Még egy pár fotó a végére. Ma sikerült lefotóznom, amikor a cinke dióért jött a teraszra!

Itt még csak közelít:


Aztán megszerezte:



Örülök, hogy olvastál! Tipitá

Megjegyzések

  1. Nem tisztességes dolog állandóan lopni, de mégis rákényszer(ítesz)ülök :-))) Ezt az ötletet nem lehet nem elcsenni, annyira jó:-)))
    Hálából, és egyébként is, jobbulást kívánok !

    VálaszTörlés
  2. Nyugodtan vigyed, én is így voltam vele, amikor megláttam. Már teljesen jól vagyok, de köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik az ötlet!:-)

    VálaszTörlés
  4. hu, én ebből-erről kimaradtam, pedig milyen kár érte... milyen zseniális ötlet... itt hűlledezem tőle... és mennyi humor és persze önirónia is van benne... imádom... ezt én is lopni fogom... az én J.-m is örülne (mind a hosszú ő-t nyomom, így ezt is ide kell írnom: őrülne) egy ilyennek...

    VálaszTörlés
  5. Hú, nekem mi mindent kéne "adnom".
    Nem szólok minden leesett morzsáért egy teljes óráig,, nem kivánom hogy téli hidegben a csukott ajtón át közlekedjen, hogy ne jöjjön be a hideg,nem mondanám egy teljes napig, hogy miért azt veszed fel, miért nem azt veszed fel, miért azt csinálod, miért nem azt csinálod. Egy könyvet tudnék megtölteni :-(((

    VálaszTörlés
  6. Állati lett! Imádom főleg a humort és a szeretetet ami belőle árad! Egyszerűen zseniális, viszem az ötletet :))

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon tetszik! Kreatív és saját kezűleg készült!! Köszönöm Szépen! *-* :)

    VálaszTörlés
  8. lehet ilyen blokkot kapni, ami írható? mert nekem a számlatömbben nmindenféle szöveg van nyomtatva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tudom. Ezt anno sk. készítettem, vonalazgattam. Biztos van valaminek a részeként, de olyan hatalmas a választék, hogy nem is tudom. Ha esetleg valahol látok, szólok. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése