Novemberi ibolya

Ezzel a novemberi ibolyával köszöntök mindenkit az induló blogomon! Az ibolyát ma találtam a kertben a százszorszépektől nem messze. Nem is olyan régen pedig a virágzó meggyfáról készítettem képet. Állandóan megtréfál bennünket a természet, és ez valószínűleg nem jót jelent, de most térjünk inkább vissza a bloghoz.
Kb. az utóbbi fél évben lettem blog olvasó. Amióta megismertem a szkreppelő társaim blogjait. Aztán úgy gondoltam, ilyet én is szeretnék. Ez a gondolat elég sokáig érlelődött bennem. Több hónapig. Tegnap pedig csak úgy elkezdtem a regisztrációt. Ami sikeresen meg is történt. Ma vettem a bátorságot , hogy elkezdjem az írást. Egyenlőre csak magamnak, mert ugye még nem ismer a nagyvilág. De majd egyszer... Meg természetesen meg kell ismernem a szerkesztés menetét is. Úgy gondolom jó buli lesz!
Induljon a nagy kaland! Várom az első olvasót!
Tipitá

Megjegyzések

  1. Örülök, hogy belevágtál :)
    Kíváncsian várom a folytatást...

    VálaszTörlés
  2. Óóóó! Megjött az első olvasóm! Vigyorgok itt boldogan a gép előtt! Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  3. hát, az elsőről én már lemaradtam, de azért kivánok minden jót induló blogodnak, no, meg neked is...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése