Logó

 Már régóta készen van, pontosabban január óta, de csak most lett nyilvános. A saját profilom mellett van egy oldalam a fb-on, Az én világom néven. Ide a különböző alkotásokat, gyógynövényes, kerti dolgokat szoktam feltenni. Ez az oldal most átkeresztelődött Az én világom kertre, mert ehhez készült a logó is.




Egy kedves ismerősöm, Tuza Edit készítette. Edittel vezettünk együtt Garabonciás tábort, amíg dolgoztam a Nők hete rendezvény plakátjait mindig ő tervezte. Most, amellett, hogy egy nagyszerű játékboltot vezet, mesekönyveket is illusztrál. Szeretem a munkáit, a stílusát. Edit elég jól ismer ahhoz, hogy nem kellett sokáig magyaráznom, hogy mit is szeretnék. 
Mondjuk, amikor az első tervet átküldte, elállt a lélegzetem is, annyira meglepődtem, hogy én is felkerültem a logóra. Aztán elkezdtem barátkozni vele. Több alkotó társamnak is megmutattam, hogy mit szólnak hozzá. Készült egy másik terv is, ami nagyon-nagyon tetszett, de végül mégis a portrés maradt, kisebb változtatásokkal. 
Kb. két hete tettem fel a fb-ra. És nagyon pozitív volt a fogadtatás!
Nekem ez óriási lépes. Több szempontból is. 
Évekkel ezelőtt még inkább elbújtam a fényképezőgép elől, most, nem gyakran, de azért simán felteszek magamról is fotót. És akkor készül egy ilyen logó, és én ezt választom. :) 
Ha lúd, legyen kövér... szokták mondani. :) :) 


Aztán készült pecsét is! :) 

Az idei dzsemekre és szörpökre már pecsétes címke kerül. 
(Ezen változtatni fogok, mert nyomtatni szeretném, de egyenlőre nem tudom rászerkeszteni a címkékre a logót! :( De, rajta vagyok az ügyön. 


Ez egy "régi" kép. Az idei elsők. Bodza szörp, fehércsokis eper dzsem, 
zsályavirág szörp és bodza pezsgő. 

A befőzés az folyamatos, a gyógynövény gyűjtés, szárítás, elpakolás, szintén
De jól van ez így! Szeretem! :) 
Alakul a kert, két hét múlva lesz az első levendulszüret! 
Juj nagyon izgulok! :) 
Majd beszámolok róla! 
Szép napokat! 

Tipita-Erika :) 






Megjegyzések