Márciusi jó idő

Naggyon jó idő van. Legszívesebben állandóan kint lennék. Tegnap dolgoztam is szinte egész nap, éppen ezért ma pihenőt rendeltem el. Mindenem fáj. :) Még hozzá kell szokni a kerti testmozgáshoz. És mindig megnyugtatom magam, hogy még semmiről sem késtem le, mert csak március eleje van. És tényleg! 

Első kávézós-sütizős-olvasós idő a szabadban.

Két gyíkkal is találkoztam, de még nagyon lassan mozognak.

Egyre szebb a hunyorom, tavaly ültettem.

Minden bújik.


Szép hetet kívánok! 
Tipitá - Erika


 


Megjegyzések

  1. De jó, hogy hoztál képeket a kertedről. Örömmel nézegettem. Van finom süteményed is, mindig sütsz valami finomat.:)
    Ma voltam könyvtárban, és kivettem két könyvet Fábián Jankától. Gondoltam rád, te ajánlottad őt még karácsony táján. Ma már megcsináltam, amit akartam, sok helyen voltam, délután olvasok.
    Minden jót kívánok neked, és sok erőt a kertedhez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Mit olvasol Fábián Jankától? Én most elolvastam még az Ida titkai-t is. Ez tavaly jelent meg. Ez olyan egyszerre végigolvasható könyvecske, kedves volt. Az igazat megvallva a régebbi regényei, az Emma trilógia, Az angyalos ház, jobban tetszettek. De azért még bármikor szívesen olvasom a könyveit.
      Valóban sokat sütök, mert szeretjük. :) Ha nincs itthon süti, akkor hiányzik. És inkább sütök, mint a bolti. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése