100 nap 3.

 Mutatok újabb oldalakat. Már az 58. napnál tartok. 









Tudom, hogy a következő kép nem mindenkit hoz lázba, 
engem igen. :) Kaptam egy új ágaprítót, aminek nagyon örülök, 
 ezért is osztom meg veletek. :) 
Már volt egy aprítóm, de ez sokkal jobb! 
Hengerkéses, ami azt jelenti, hogy két kés forog benne, 
behúzza az ágakat, sokkal jobb és könnyebb vele aprítani. 
És mivel én mindent mulcsolok, így elengedhetetlen, hogy 
legyen elég aprítékom, meg ne legyen sok hulladék stb., stb.
Szóval, az új barátrom az ágaprítóm. :) 


Szép napokat! :) 
Tipitá - Erika




Megjegyzések

  1. Kedves Erika, Fábián Jankától A francia nő és az Adél és Aliz című könyveket hoztam ki a könyvtárból. Észrevettem, hogy az első egy másik folytatása ( A német lány a címe), de lehet, hogy úgy is jó lesz, hogy azt még nem olvastam.
    Milyen jó, hogy így tudsz örülni az ágaprítónak! Olyan jó volt olvasni. :)
    Szépek az új alkotásaid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen jártam erre, elnézést. Azóta már biztos el is olvastad a könyveket. Én ezeket évekkel ezelőtt olvastam, amikor "felfedeztem" Fábián Jankát. Az ágaprító fantasztikus! :) Öröm vele minden perc. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése