Egy év alkotás 2023.

    Az alkotásokból is készítettem egy éves összefoglalót. Csak hogy teljes legyen a kép. :) De a teljesség igénye nélkül. A kedvencekből válogatva. 

Január
Emléküveg és napló az új évre

A macaronsütést nagyon kell még gyakorolnom.
Ez sikerült, de többször nem, mint igen.

Nagy kedvenc tavalyról, junk journal.

Február
Klimt után szabadon, Tina Rajztanodájában 
készült

A 100 napos art journal kihívást ismét teljesítettem

Március

Frida után szabadon - Tina Rajztanodája

Húsvéti dekor


Teaidő

Április
Fűszeres répatorta


Május

Június
Tina Alkotótáborában készült alkotások





Fazekas munkák





Szeptember
Scrapbook album ajándékba

Scrapbook album ajándékba

Pillangók közt

Egész évben készültek a körömvirág kenőcsök

December
Tina Rajztanodájában

Karácsonyi képeslapok

Gyertyaöntés



2024- es napló és emléküveg. 

Szép napokat! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Mennyi szépség megint!:) Csak megerősítettél abban, hogy nagyon tartalmas évet zártál. Még gyertyát is öntöttél. Sok mindent tudtam már arról, hogy miket alkottál, de ezt például még nem. Sőt, még macaront is csináltál! Én nem próbáltam még, csak Franciaországban kóstoltam, és M. is hozott nekem egyszer onnan ajándékba.
    Tetszenek a fazekas munkáid is. Olyan egyszerűen nemes alkotások. Most még egyszer végignézem a képeket, és elolvasom a hozzájuk írtakat. Szerintem még jövök is hozzád nézegetni. Nem lehet betelni a munkáiddal. Szeretettel kívánok én is szép napokat neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam az alkotás a mindennapok része. Persze, ha sütit sütök, azt is annak veszem. Vagy ha kertben megcsinálok egy részt úgy igazán szépen, akkor ott is alkotok. Szóval ezért is a mindennapok része. :) Gyere nézegetni, amikor csak jól esik! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése