December napjai plusz

 A szilvesztert egyáltalán nem így terveztük. Pontosabban nem is terveztünk semmit sem. Itthon leszünk, tévézünk, koccintunk és ennyi. Mint az utóbbi években. De nem is nagyon vágytam másra. Aztán másképp alakultak a dolgok, de minden nagyon jó volt. Szilveszter előtt két nappal a barátnőm kitalálta, hogy csináljunk alkotós szilvesztert. Mondtam, hogy ok, a férjek majd tévéznek közben. Megbeszéltük, ki mit süt-főz. Így aztán lett egy szép beszélgetős, eszegetős szilveszter esténk. 

Délután még vendégeink is voltak. Kriszti a családjával, aki évek óta alkotótáboros szobatársam. Sátoraljaújhelyen töltötték az év végét és közben meglátogattak. Nagyon örültem neki! Már olyan régen ismerjük egymást, de így még nem találkoztunk. Sütöttem finom almatortát, kávéztunk, beszélgettünk.

Szóval, ahogy mondani szokták, az élet felülírta a terveket, de nagyon jó, hogy így történt.

Kriszti lerajzolta a kuglófomat és a
fehércsokis eperdzsemet. :) 

Malackákat kaptunk ajándékba! 
Reméljük, szerencsét is hoznak! :)

Szép hetet! 
Tipitá - Erika



Megjegyzések

  1. Tényleg nagyon jól sikerült a szilveszteretek. Ahogy írod, az élet felülírta a terveket. Tulajdonképpen a kettesben töltött szilveszer is jó, de így még jobban alakult. Jók a malackák, én is remélem, hogy szerencsét hoznak.:)
    Hm, almatorta és kávé a vendégekkel. Nagyon jó lehetett. Szépen rajzol a barátnőd, tetszik a rajza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kriszti gyönyörűen rajzol. Minden egyes művével elkápráztat. Irigylem is ezért nagyon. :))))

      Törlés

Megjegyzés küldése