A zene az kell

 Vasárnap a Zeneakadémián voltunk a barátnőmmel. Ilyenkor van az Énekel Az Ország nyitánya, a karmesteri találkozó. Ekkor mondja el Hollerung Gábor, a karnagyunk, hogy mire kell majd figyelni a mű tanulása közben, átvehetjük a kottákat és még sok fontos infót megtudunk. De, hogy ne csak ezért utazzunk Budapestre az ország minden részéből, részt vehetünk a Budafoki Dohnányi Zenekar Megérthető zene programjának aktuális előadásán. Most Schubert Pisztráng ötösét hallhattuk, Gábor ismertetőjével. A koncert fantasztikus volt! Az épület pedig lenyűgöző. Már tavaly is csak tátottam a számat. Csak néhány fotót készítettem a nagyteremben, elsősorban a csillárokról. Mindegyik egy műalkotás.





És két jópofa falfestmény abból a parkolóból
ahol megálltunk.


A koncert után megállapítottuk a barátnőmmel, hogy ezeket 
a koncerteket gyakrabban is tudnánk hallgatni.
Csak ne lenne az a fránya távolság. 
Az idei ÉAO tábor Szolnokon lesz, ami azért 
most nekünk kedvez. 

Szép napokat! 
Tipitá - Erika




Megjegyzések

  1. Pedig írtam tegnap ehhez a bejegyzésedhez is, de úgy látszik eltűnt. :(
    Nagyon szépek a csillárok, és nagyon jó, hogy elmentetek a koncertre. Én nem is emlékszem, hogy mikor voltam koncerten utoljára. Talán egy újévin voltam évekkel ezelőtt, ami korántsem volt ilyen szép helyen, de jól éreztük magunkat. Többször kellene mennem különböző eseményekre, de olyan nehezen mozgok. Fájdalmas is mennem, így könnyen lemondok róluk.
    Kívánom, hogy még sok hasonlóban legyen részed és részetek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése