December napjai - 6.nap

 Délelőtt gyertyát öntöttem. Mert rájöttem, hogy annyi maradék gyűlt már össze, hogy nem fér a dobozba. Sokat öntöttem régen, gyerekekkel is játszóházban, ezért régóta gyűjtöm a gyertyamaradékokat is, sőt az ismerősök is nekem szokták adni. Nemrég kaptam mécses formákat is, bár azt most nem használtam, mert nem volt sok időm. Nagyon szép szilikon öntőformákat lehet venni, na olyanokat szeretnék. De amíg az nincs, marad a jó öreg wc-papír guriga módszer. :)


Délután bementem Nyíregyházára. 
Egy - két dolog elintézése után egy kedves ismerősömmel találkoztam.
Kávéztunk és újra átbeszéltük az élet nagy dolgait, mint minden alkalommal,
amikor találkozunk! :) 


Egy ilyen gyönyörű fácskát kaptam tőle ajándékba.
Drót vázra van rádolgozva a fenyőág, majd a díszek! Ő készítette!! :) :) 
Nagyon szép! 
A karácsonyi forgatagban, amin keresztül jöttünk a buszhoz igyekezve, 
meg is kérdezték, hogy hol lehet ilyen fát venni. :) 


Folyt. köv! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Nagyon ügyes vagy, még gyertyát is tudsz önteni. Én ilyennel soha nem próbálkoztam. Jó dolog ismerőssel kávézás közben beszélgetni. Én is szívesen teszem mindig. Egyébként is lassan iszom a kávét.
    Szép az a fa, amit kaptál, elhiszem, hogy érdeklődtek hol lehet ilyet kapni.
    Szép napot kívánok. A tegnapi hóesés után itt süt a nap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk ma látszik, hogy mennyire változik az időjárás az ország másik végén. Tegnap esett a hó, de nem is sok és nagyon gyorsan olvadt. Láttam havas fotókat az ország nyugati részéből, meg Pestről, na nálunk azt meg sem közelítette. És ma, már péntek van kezd sütni a nap.

      Törlés

Megjegyzés küldése