December napjai - 30. nap

   Az utolsó falatokat a csokitortámból meg kellett örökíteni. :))) A csokitorta a legfontosabb, legkedvesebb, bárhol, bármikor, mindig ehető süti. :) Természetesen, ha jó! Ez, amit én szoktam sütni, nagyon finom. A krém pudingból készül, csokival, tejszínhabbal dúsítva. Az az igazság, ha ilyet sütök, azt majdnem én eszem meg, az egészet. Ez most is így történt. :) De ma elfogyott. 


Zserbógolyó és mákgolyó készült. A mákgolyót most készítettem először, 
azért is lett ilyen kis ronda. Pontosabban azért, mert nem néztem meg rendesen
a receptet. A masszát egy éjszakára a hűtőbe kellett volna tenni és csak holnap golyózni, 
csokizni. Azt éreztem, hogy nagyon lágy a tészta, de nem jöttem rá, mit
rontottam el. Hát nem lett szép, de finom. És a hibákból tanulunk.
A sütik holnapra készültek. Tegnap este a barátnőm felvetette, hogy rendezzünk 
alkotós szilvesztert náluk. A férjek majd tévéznek. 
Jó buli lesz, már várom. :)


Elkészült a naplóm és az emléküvegem. 


Folyt. köv.
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Megint jó sütiket sütöttél. A mákgolyót pedig legközelebb beteszed a hűtőbe. Ennél nagyobb baj ne legyen, a lényeg, hogy finom lett.
    Jó ötlet volt, hogy együtt szilvesztereztek a barátnődékkel. Én most egyedül leszek. TV-t nézek, olvasok, várom az éjfélt. A karácsony nagyobb ünnep számomra, jó, hogy akkor nem voltam egyedül. A szilveszter az más. Mindig itthon töltöttem az év utolsó napját, vagy anyuval vagy M-mel. Most így alakult, de nem bánom. Ha tudom, megvárom az éjfélt.
    Szép lett a naplód és az emléküveged. Ha jól látom ez utóbbi egy nescafés üveg volt valaha. Lehet benne majd valamit tartani, vagy esetleg újra kávét tölteni bele.
    Ma már nem megyek sehova. Reggel kiraktam két hétre a gyógyszereimet, és elmentem a boltba egy-két dolgot venni. Ezzel letudtam, amit terveztem. Ebédem pedig van.
    Érezd jól magad a barátnődékkel, addig pedig szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Már készülődünk, J. már elvitt mindent kocsival, majd gyalog elsétálunk, nem laknak messze. Én meg még gyorsan bejelentkezem. Közben vendégeink is voltak. Alkotós társam a családjával Sártoraljaújhelyen tölti az év végét, és ma eljöttek. Igazi öröm volt, mert a családot csak fotókról és a beszélgetésekből ismerem. Krisztivel évek óta szobatársak vagyunk az alkotótáborokban. Már most jó ez az utolsó nap. Nem így terveztem, de jobb lett! :) Szép estét neked! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése